Loading: News Submenu
Header Scripts Init

LNG carriers: Νέα νόρμα η αγορά δύο ταχυτήτων

LNG carriers: Νέα νόρμα η αγορά δύο ταχυτήτων

Email
LinkedIn
Facebook
X

Παρότι παραδοσιακά η αγορά των LNG carriers θεωρείται ότι χωρίζεται στις Λεκάνες Ατλαντικού και Ειρηνικού, οι τελευταίοι μήνες έχουν εντείνει το εν λόγω φαινόμενο, δεδομένου ότι η έκρυθμη κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα καθιστά τη μετατόπιση πλοίων χρονοβόρα.

Στο πλαίσιο αυτό, πέραν της σταθερότητας που καταγράφεται στους ναύλους, ανυποχώρητη παραμένει η ψαλίδα στους ναύλους μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Ανατολικά του Σουέζ, δηλαδή στη λεκάνη του Ειρηνικού, οι ναύλοι για ένα LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. ανέρχονται σε $60.000/ημέρα. Δυτικά του Σουέζ, δηλαδή στη λεκάνη του Ατλαντικού, οι ναύλοι για ένα πλοίο ίδιων προδιαγραφών ανέρχονται σε $45.000/ημέρα.

Πρόκειται για μια διαφορά ύψους $15.000/ημέρα, η οποία καθίσταται ακόμα σημαντικότερη δεδομένου ότι οι ναύλοι βρίσκονται σε ευρύτερο πλαίσιο σε χαμηλά επίπεδα. Πέρυσι τον Σεπτέμβριο οι ναύλοι στη spot αγορά βρίσκονταν περίπου στα $170.000/ημέρα έως $180.000/ημέρα.

Παράλληλα, βάσει των δεδομένων της Fearnleys, δεν σημειώθηκαν μεταβολές ούτε στην αγορά χρονοναυλώσεων την περασμένη εβδομάδα. Το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. για ένα έτος παραμένει στα $60.500/ημέρα.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }