Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Το «ντέρμπι» Ελλήνων και Κινέζων πλοιοκτητών στη second-hand αγορά

Το «ντέρμπι» Ελλήνων και Κινέζων πλοιοκτητών στη second-hand αγορά

Email
LinkedIn
Facebook
X

Έντονη παραμένει η κόντρα Ελλήνων και Κινέζων πλοιοκτητών τους τελευταίους μήνες στη second-hand αγορά, με σκληρό «ντέρμπι» να λαμβάνει χώρα στα bulk carriers.

Ειδικότερα, βάσει δεδομένων πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, τους τελευταίους 12 μήνες, Έλληνες και Κινέζοι πλοιοκτήτες έχουν αποκτήσει από 159 second-hand bulk carriers. Συνεπώς, τα δύο γκρουπ αγοραστών έχουν αποκτήσει πάνω από 2 στα 5 bulk carriers που έχουν πωληθεί στη second-hand αγορά τους τελευταίους 12 μήνες (318 από 758 – 42%).

Πάντως, σε ευρύτερο πλαίσιο, οι Έλληνες προπορεύονται των Κινέζων, με αγορές 249 second-hand πλοίων τους τελευταίους 12 μήνες, βάσει της Allied, έναντι 234. Οι Έλληνες προπορεύονται στα δεξαμενόπλοια (57 έναντι 48), όμως βρίσκονται πίσω στα containerships (5 έναντι 16) και στα υγραεριοφόρα (6 έναντι 9).

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Εγκαίνια νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης κινητήρων υδρογόνου στην Ιαπωνία

Η Ιαπωνία βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή στην προσπάθεια μετάβασης σε καθαρότερες και πιο βιώσιμες ενεργειακές λύσεις, με την τεχνολογία υδρογόνου να αποτελεί κεντρικό…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }