
Με στόχο τη σημαντική βελτίωση και τη διευκόλυνση της ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους επιβάτες κρουαζιέρας που έρχονται ή αναχωρούν με πτήση από την πόλη της Αθήνας, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) προσφέρει πλέον τη δυνατότητα για διαδικασία check-in εκτός αεροδρομίου, συνδέοντας τον ΔΑΑ με τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, σε συνεργασία με τους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης Skyserv και Swissport Greece, καθώς και τη συμβολή του ΟΛΠ.
Με τα νούμερα της κίνησης των επιβατών κρουαζιέρας να σημειώνουν μεγάλη άνοδο, ειδικά την τελευταία διετία, η συγκεκριμένη υπηρεσία αναμένεται να έχει θετικό αποτύπωμα, τόσο στη επιτάχυνση και την απλοποίηση των διαδικασιών αεροδρομιακού check-in, όσο και στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών κρουαζιέρας που μπορούν να προσεγγίσουν χωρίς άγχος τον επόμενο προορισμό τους και παράλληλα, να προγραμματίσουν ιδανικά τον χρόνο παραμονής τους στην Αθήνα. Ειδικά εάν πρόκειται για την ημέρα αναχώρησης, οι επιβάτες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν ολιγόωρες εκδρομές εντός ή και πλησίον της Αττικής, είτε και κάποια επίσκεψη στο κέντρο της Αθήνας, με την ανάλογη θετική επίδραση στην απόφαση τους να επισκεφθούν ξανά την πόλη, είτε αποκλειστικά, είτε συνδυαστικά, πριν δηλαδή συνεχίσουν σε κάποιον άλλο προορισμό εντός στην πατρίδα μας.
Σύμφωνα με τις διαδικασίες του «off airport check-in», κατά την άφιξή τους στην Αθήνα, οι επιβάτες κρουαζιέρας θα επιβιβάζονται απευθείας σε πούλμαν, για να μεταφερθούν στο κρουαζιερόπλοιο, ενώ οι εταιρίες Skyserv και Swissport Greece θα διαχειρίζονται παράλληλα, αλλά ανεξάρτητα, τις αποσκευές τους με φορτηγά οχήματα που θα εισέρχονται στην πίστα δίπλα στο αεροσκάφος. Ομοίως κατά την έξοδο από τη χώρα, οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου, θα παραλαμβάνουν κατά την έξοδό τους από το πλοίο την κάρτα επιβίβασης της πτήσης τους, απλοποιώντας σημαντικά τη διαδικασία αναχώρησης και εξοικονομώντας περισσότερο ελεύθερο χρόνο κατά την παραμονή τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ