Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Σύστημα λίπανσης της γάστρας με αέρα σε 18 νεότευκτα της QatarEnergy

Σύστημα λίπανσης της γάστρας με αέρα σε 18 νεότευκτα της QatarEnergy

Email
LinkedIn
Facebook
X

Πρόσφατα δεδομένα της Clarksons αποκαλύπτουν ότι περίπου το 33% των πλοίων παγκοσμίως είναι εξοπλισμένα με συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας. Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν τη μεγαλύτερη υιοθέτηση καθαρής τεχνολογίας, με πάνω από το 48% της χωρητικότητας του στόλου τους να είναι εξοπλισμένα με τουλάχιστον μία τέτοια λύση, ακολουθούμενα από τα δεξαμενόπλοια, τα κρουαζιερόπλοια και τα φορτηγά πλοία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Silverstream Technologies πρόσφατα ξεπέρασε τις 200 παραγγελίες για το σύστημα λίπανσης με αέρα, το οποίο ονομάζεται Silverstream® System, καθώς πρόσφατα εξασφάλισε νέα παραγγελία για 18 νεότευκτα LNG carriers της QatarEnergy. Αυτό το σύστημα αποτελεί μια καινοτόμο λύση, που βελτιώνει την αποδοτικότητα των πλοίων και συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, κάτι που είναι κρίσιμο στη σημερινή προσπάθεια της ναυτιλίας να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

Το σύστημα λίπανσης με αέρα είναι μια τεχνολογία που μειώνει την τριβή ανάμεσα στο κύτος του πλοίου και το νερό, αξιοποιώντας ένα στρώμα μικροφυσαλίδων αέρα. Οι μονάδες απελευθέρωσης αέρα (ARUs), τοποθετημένες στο κάτω μέρος του πλοίου, απελευθερώνουν αέρα που δημιουργεί ένα «χαλί» από μικροφυσαλίδες. Αυτές οι μικροφυσαλίδες μειώνουν την αντίσταση τριβής, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμων και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO₂).

Η Silverstream Technologies εκτιμά ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 5-10%. Ακόμη, προβλέπει ότι τα συστήματά της θα βοηθήσουν στη μείωση κατά πάνω από 19 εκατ. τόνους CO₂, εξοικονομώντας σχεδόν $5 δισ. σε καύσιμα καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής των πλοίων που εξοπλίζει.

Το Silverstream® System έχει εγκατασταθεί σε πολλά νέα πλοία LNG και είναι κατάλληλο για όλα τα είδη πλοίων, όπως εμπορευματοκιβώτια, δεξαμενόπλοια, κρουαζιερόπλοια και φορτηγά πλοία. Η τεχνολογία είναι ευέλικτη, αποδοτική σε όλες τις θαλάσσιες συνθήκες, και μπορεί να τοποθετηθεί τόσο σε νέα όσο και σε υφιστάμενα πλοία.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Εγκαίνια νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης κινητήρων υδρογόνου στην Ιαπωνία

Η Ιαπωνία βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή στην προσπάθεια μετάβασης σε καθαρότερες και πιο βιώσιμες ενεργειακές λύσεις, με την τεχνολογία υδρογόνου να αποτελεί κεντρικό…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }