Με το βλέμμα στην απανθρακοποίηση των δραστηριοτήτων της, η Orient Overseas Container Line (OOCL) ανακοίνωσε πρόσφατα νέα συνεργασία, με επίκεντρο την ενίσχυση της χρήσης βιοκαυσίμων στα πλοία της.
Ειδικότερα, βάσει ανακοίνωσης της liner εταιρείας, η OOCL θα συνεργαστεί με αρκετούς εταίρους της, συμπεριλαμβανομένων των IKEA και Kyocera, προκειμένου να προωθήσει τη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών και να καταστήσει βιώσιμες τις εφοδιαστικές αλυσίδες των εταιρειών. Για τον στόχο αυτόν προσβλέπει να αξιοποιήσει τα βιοκαύσιμα, τα οποία έχει προσθέσει στη «φαρέτρα» της από το 2023.
Στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας, το πρώτο πλοίο της OOCL αναχώρησε στις αρχές Αυγούστου, χρησιμοποιώντας θαλάσσια βιοκαύσιμα B24, τα οποία αποτελούνται από ένα μείγμα μεθυλεστέρων από χρησιμοποιημένα έλαια (UCOME), που έχουν λάβει πιστοποίηση σύμφωνα με το σχήμα Διεθνούς Πιστοποίησης Βιωσιμότητας και Άνθρακα (ISCC), και μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO).
Επιπλέον, για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η OOCL θα χρησιμοποιήσει το Global Shipping Business Network (GSBN), ενώ για καθέναν από τους εταίρους της θα εκδοθεί ένα «πράσινο» πιστοποιητικό (Green Certificate).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Κωστής Φραγκούλης, επικεφαλής της Franman, Πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά και Α’ Αντιπρόεδρος του International Propeller, τιμήθηκε ως Παγκόσμιο Μέλος της Χρονιάς (2024…
Από βουτιά σε βουτιά συνεχίζουν οι ναύλοι των LNG carriers, με τη Λεκάνη του Ατλαντικού να αποτελεί περιοχή κατάρρευσης των ναύλων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄ τρίμηνο του 2024 προχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου η Costamare, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντακόπουλο.…
Η σπουδαία και ανιδιοτελής προσφορά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, στην Ελληνική Αστυνομία, που αφορά στη δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής,…
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον λιμένα του Μόντρεαλ, η οποία ξεκίνησε τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα,…
Την πτωτική πορεία της ευρωπαϊκής ζήτησης ντίζελ πιθανότατα θα ανατρέψει το γεγονός ότι η Μεσόγειος Θάλασσα θα γίνει ECA από τον Μάιο του 2025,…
Η ευρεία υιοθέτηση της αμμωνίας ως μελλοντικού καυσίμου της ναυτιλίας παρουσιάζει τεχνικές προκλήσεις, λόγω της εγγενούς τοξικότητάς της, που απαιτεί μέτρα ασφαλείας και ειδικό…
Αντιμέτωπη με τις παράπλευρες απώλειες των κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας βρίσκεται η TotalEnergies, η οποία βλέπει σημαντικά κεφάλαια να εγκλωβίζονται στη Ρωσία.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ