Σε μια επενδυτική κίνηση που έρχεται να ταράξει τα νερά της διεθνούς ναυτιλίας προχωρά ο κινεζικός κολοσσός Cosco.
Συγκεκριμένα, η COSCO SHIPPING Development υπέγραψε στις 30 Αυγούστου συμφωνία επένδυσης, κατασκευής και μίσθωσης για 42 bulk carriers. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι πρόκειται για ένα ορόσημο, το οποίο σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη συναλλαγή ναυπήγησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης από τότε που η εταιρεία μετατράπηκε σε διαχειριστή πλοίων και χρηματοδότησης το 2016.
Η εταιρεία θα αναθέσει σε μια θυγατρική της COSCO SHIPPING Heavy Industry να επενδύσει στην κατασκευή 20 bulk carriers και στην CSSC Chengxi να επενδύσει στην κατασκευή 22 bulk carriers, συμπεριλαμβανομένων πέντε πλοίων 64.000 τόνων, δύο πλοίων 82.000 τόνων και 35 πλοίων 80.000 τόνων, με τη συνολική αξία της παραγγελίας να ξεπερνά τα $2 δισ. Τα πλοία αυτά θα παραδοθούν από το 2026 έως το 2027 και θα μισθωθούν στην COSCO SHIPPING Bulk για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα πλοία αυτής της συναλλαγής είναι φιλικά προς το περιβάλλον και ορισμένα από αυτά είναι methanol-ready.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Κωστής Φραγκούλης, επικεφαλής της Franman, Πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά και Α’ Αντιπρόεδρος του International Propeller, τιμήθηκε ως Παγκόσμιο Μέλος της Χρονιάς (2024…
Από βουτιά σε βουτιά συνεχίζουν οι ναύλοι των LNG carriers, με τη Λεκάνη του Ατλαντικού να αποτελεί περιοχή κατάρρευσης των ναύλων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄ τρίμηνο του 2024 προχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου η Costamare, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντακόπουλο.…
Η σπουδαία και ανιδιοτελής προσφορά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, στην Ελληνική Αστυνομία, που αφορά στη δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής,…
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον λιμένα του Μόντρεαλ, η οποία ξεκίνησε τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα,…
Την πτωτική πορεία της ευρωπαϊκής ζήτησης ντίζελ πιθανότατα θα ανατρέψει το γεγονός ότι η Μεσόγειος Θάλασσα θα γίνει ECA από τον Μάιο του 2025,…
Η ευρεία υιοθέτηση της αμμωνίας ως μελλοντικού καυσίμου της ναυτιλίας παρουσιάζει τεχνικές προκλήσεις, λόγω της εγγενούς τοξικότητάς της, που απαιτεί μέτρα ασφαλείας και ειδικό…
Αντιμέτωπη με τις παράπλευρες απώλειες των κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας βρίσκεται η TotalEnergies, η οποία βλέπει σημαντικά κεφάλαια να εγκλωβίζονται στη Ρωσία.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ