Συνέντευξη με τον Γιώργο Χατζαντώνη Managing Director του Ομίλου Antaeus Travel.
1. Ποιες είναι οι νέες τάσεις στα ταξίδια του ναυτικού κλάδου;
Θα έλεγα ότι υπάρχουν τέσσερις σημαντικές τάσεις.
Πρώτον, η τάση διασύνδεσης Υπηρεσιών και Τεχνολογίας.
Η τεχνολογία – περισσότερο από ποτέ -παρέχει λειτουργικές και οικονομικά αποτελεσματικές λύσεις στα ταξίδια πληρώματος. Η ομάδα και συνεργάτες μας, με πολύτιμη ανατροφοδότηση ετών από τους πελάτες μας στο ναυτιλιακό κλάδο, δημιούργησαν μια εφαρμογή για υπολογιστές και κινητά που παρέχει οικονομικές και εύκολες online λύσεις, καθιστώντας την 24/7 υπηρεσίας μας μοναδική και εύκολα προσβάσιμη. Συνδέοντας τα εργαλεία μας με οποιοδήποτε διαθέσιμο λογισμικό πληρώματος, επιτυγχάνεται η ολιστική και αποτελεσματική διαχείριση του πληρώματος και των ταξιδιών τους.
Δεύτερον, πώς να βρεις τους χαμηλότερους ναύλους.
Προσωπικά, οι καλύτεροι ναύλοι που πραγματικά μειώνουν τα έξοδα μιας ναυτιλιακής εταιρείας προκύπτουν μόνο με την κατάλληλη αυτοματοποίηση και βαθιά γνώση της λειτουργίας της διαρκώς εξελισσόμενης αγοράς αεροπορικών εταιρειών. Η αυτοματοποίηση προσφέρει ταχύτερες και ξεκάθαρες ενέργειες τόσο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες όσο και για τα πληρώματα, ενώ η τεχνογνωσία των ταξιδιωτικών υπαλλήλων δίνει λύσεις ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις όπου η διαθεσιμότητα είναι χαμηλή, υπάρχουν περιορισμοί στη βίζα και/ή η διαφορά ώρας δεν επιτρέπει τις «κανονικές» συνθήκες λειτουργίας. Στον όμιλο Antaeus Travel επενδύουμε και στα δύο, εκπαιδεύοντας το προσωπικό μας στην κατανόηση των νέων τάσεων της αγοράς αεροπορικών εταιριών και τον τρόπο αλλαγής και λειτουργίας της διανομής τους και αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες μεταξύ του πληρώματος και των ταξιδιωτικών γραφείων με στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα – χωρίς άγχος και με χαμηλό κόστος και για τις δύο πλευρές.
Στη συνέχεια, έχουμε τις αλλαγές στη διανομή των αεροπορικών εταιρειών, τη λεγόμενη Νέα Δυνατότητα Διανομής (New Distribution Capability – NDC).
Για πάνω από 15 χρόνια, ο κλάδος λειτουργεί με το ίδιο τριπλό μοντέλο. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που είναι συνδεδεμένα με συστήματα κρατήσεων (GDSs) προσφέρουν το περιεχόμενό τους στις ναυτιλιακές και στις εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σε αυτή τη δομή, οι αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν αμοιβή στα GDSs για τη διανομή του περιεχομένου τους στον τελικό καταναλωτή. Σήμερα αυτό αλλάζει. Οι αεροπορικές εταιρείες, προσπαθώντας να μειώσουν τα κόστη από τα συστήματα κρατήσεων, εφευρίσκουν νέους τρόπους για να διανέμουν το περιεχόμενο και τη διαθεσιμότητα τους, το NDC. Οι αεροπορικές εταιρείες αναπτύσσουν και διανέμουν το περιεχόμενο και διαθεσιμότητα τους απευθείας στα ταξιδιωτικά γραφεία σε μορφή XML με χαμηλότερο κόστος και χωρίς τέλη ακύρωσης για εισιτήρια ναυτικών ταξιδιών. Η ομάδα του ομίλου Antaeus Travel έχει επενδύσει στην ενσωμάτωση περιεχομένου NDC στην στρατηγική αυτοματισμού μας, με αποτέλεσμα μειωμένα κόστη ταξιδιού και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα αεροπορικών εισιτηρίων, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών χαμηλού κόστους.
Και τέλος, οι εκπομπές CO2.
Είτε η εταιρεία σας διαχειρίζεται βυτιοφόρα, εμπορικά, και υπεράκτια πλοία είτε κρουαζιερόπλοια και γιοτ, η διαχείριση των εκπομπών CO2 προς έναν πιο πράσινο κόσμο παίζει καθοριστικό ρόλο. Στον όμιλο Antaeus Travel, έχουμε δημιουργήσει εφαρμογές αναφοράς όπου αναρτώνται οι εκπομπές CO2 της εταιρείας σας για εύκολη παρακολούθηση και γρήγορη αντιστάθμιση.
2. Γιατί μια ναυτιλιακή εταιρεία να επιλέξει να κλείσει μαζί σας; Τι σας διαφοροποιεί από άλλες παρόμοιες ταξιδιωτικές εταιρείες;
Η προτεραιότητα μας έγκειται στη διατήρηση μιας μοναδικής εστίασης. Επικεντρωνόμαστε στην οικογενειακό-κεντρική προσέγγιση των δραστηριοτήτων μας, η οποία ενσωματώνει μια σημαντική αρχή για εμάς. Ως η νεότερη γενιά, παραμένουμε δεκτικοί στο να μαθαίνουμε από έμπειρους ανθρώπους και συναδέλφους μας, οι οποίοι είναι μαζί μας για πάνω από 25 χρόνια. Ταυτόχρονα, είναι επίσης ανοιχτοί στην κατανόηση της προοπτικής μας, συμφωνώντας προς την κατεύθυνση που ο κόσμος εξελίσσεται και στις νέες εφαρμογές που έχουμε δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια. Θα έλεγα, μια συνολική διασύνδεση υπηρεσιών και τεχνολογίας.
Είναι ενδιαφέρον το πώς οι αξίες της εταιρείας μας απηχούν σε όλα τα μέλη της ομάδας μας, ανεξάρτητα από τη τοποθεσία τους εντός των γραφείων του ομίλου Antaeus Travel. Με μια κεντρική λειτουργία και παγκόσμια παρουσία σε Αθήνα, Μανίλα, Μαϊάμι, Λεμεσό και Βασιλεία, που περιλαμβάνει πάνω από 75 άτομα, οι υπηρεσίες μας εμπεριέχουν πραγματική 24/7 διαθεσιμότητα, εξατομικευμένη προσοχή, και αποδοτικότητα κόστους. Είναι οι παραπάνω παράγοντες που μας ξεχωρίζουν.
3. Πώς ανταποκρίνεστε σε αυτές τις τάσεις;
Σίγουρα μετατρέποντας αυτές τις ταχείες αλλαγές σε μια θετική εξωτερικότητα για τους ανθρώπους, τις λειτουργίες, και τις υπηρεσίες μας. Ως μια οικογενειακή επιχείρηση 35 ετών που πρόσφατα πέρασε στη 2η γενιά, το πως παρέχουμε τις υπηρεσίες μας θα αποτελεί πάντα το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Όταν λέω πως, εννοώ ποιος πραγματικά είναι ο άνθρωπος, το πρόσωπο πίσω από τα καθημερινά emails, τις τηλεφωνικές κλήσεις, ή την ηλεκτρονική μας εφαρμογή, που βοηθά σε πραγματικό χρόνο τους πελάτες μας.
Για μένα, οι άνθρωποί μας, η τεχνογνωσία τους, και το όραμα της γενιάς μας για μια αυτοματοποιημένη και προσωποποιημένη υπηρεσία ναυτικών ταξιδιών είναι η κινητήρια δύναμη για ανάπτυξη και προσαρμογή. Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι να φέρουμε τις απαραίτητες πληροφορίες και περιεχόμενο στις οθόνες των πελατών μας με έναν γρήγορο, αυτοματοποιημένο, αλλά ταυτόχρονα προσωποποιημένο τρόπο, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία που είναι διαθέσιμη όλο το χρόνο.
Στο τέλος, δουλεύουμε με ένα σλόγκαν: On Board – On Time – Anytime – Worldwide.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πισωγύρισμα στους φιλόδοξους στόχους με επίκεντρο την παραγωγή ενέργειας πραγματοποιούν οι ευρωπαϊκοί κολοσσοί του κλάδου. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η BP φιλοδοξεί να επιστρέψει…
Το κόστος παραγγελίας και απόκτησης μεταχειρισμένων δεξαμενόπλοιων έχει πάρει την ανιούσα τα τελευταία έτη. Ωστόσο, σε σύγκριση με τον του Νοέμβριο 2023, το κόστος…
Σημαντικές διαβουλεύσεις και αξιοσημείωτη πρόοδος με επίκεντρο τη συγκέντρωση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση της «πράσινης» μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της 29ης…
Θέση για τα απότοκα του επερχόμενου κανονισμού στη ναυτιλία FuelEU Maritime πήραν οι Γερμανοί εφοπλιστές. Πιο συγκεκριμένα, σε τοποθέτησή του ο δρ Martin Kröger,…
O Oίκος Ναύτου γνωστοποίησε ότι η χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης σε ορισμένες κατηγορίες ανέργων ναυτικών για τις γιορτές των Χριστουγέννων 2024 θα γίνει σύμφωνα…
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Στην τεχνολογική καινοτομία εστιάζει η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία, με τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Kansai Electric Power Company (KEPCO) να υπογράφουν μνημόνιο…
Η απόφαση της ρωσικής Gazprom να διακόψει τις αποστολές φυσικού αερίου στην αυστριακή εταιρεία OMV έχει προκαλέσει την εκ νέου στροφή της Γηραιάς Ηπείρου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ