
Η αδειοδότηση της Μαρίνας Χίου αποτελεί ένα από τα πλέον συζητημένα έργα στην τοπική κοινωνία της Χίου, καθώς αναμένεται να ενισχύσει την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη του νησιού. Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χίου, Παντελής Λεγάτος, προχώρησε σε σημαντικές δηλώσεις σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν στην αδειοδότηση του έργου αυτού, με ειδική αναφορά στην έκδοση της άδειας τεχνικών έργων.
Σύμφωνα με τον κ. Λεγάτο, η άδεια τεχνικών έργων εκδόθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, γεγονός που αποτέλεσε σημαντική εξέλιξη, καθώς ουσιαστικά αδειοδοτείται η όποια παρέμβαση στη Μαρίνα Χίου. Όπως τόνισε, αυτή η άδεια δεν είναι απλώς ένα έγγραφο ρουτίνας, αλλά προϋποθέτει σημαντική προσπάθεια και συνεργασία πολλών υπουργείων και εμπλεκόμενων φορέων. Η έκδοση της άδειας αυτής αναγνωρίστηκε ως καθοριστική τόσο από το Επιμελητήριο όσο και από τους επενδυτές, οι οποίοι δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την εξέλιξη.
Η επένδυση πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό των επενδυτών. Οι διαδικασίες βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο, με τους επενδυτές να αναμένουν τις τελικές προσφορές από κατασκευαστικές εταιρείες. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η φάση, οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν χωρίς καθυστέρηση.
Επιπλέον, σύμφωνα με τις πληροφορίες του κ. Λεγάτου, στο σχέδιο των έργων προβλέπονται και παρεμβάσεις στο λιμενικό κομμάτι της περιοχής. Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί ένας νέος ντόκος προς την πλευρά του νοσοκομείου, με σκοπό να εξυπηρετούνται μεγαλύτερα σκάφη, γεγονός που θα ενισχύσει την υποδομή της Μαρίνας και θα προσφέρει επιπλέον δυνατότητες ελλιμενισμού.
Οι δηλώσεις του κ. Λεγάτου υπογραμμίζουν τη σημασία της Μαρίνας Χίου όχι μόνο ως επενδυτικό έργο, αλλά και ως στρατηγική υποδομή για το νησί, η οποία αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας.
Πηγή: Politischios.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ