Loading: News Submenu
Header Scripts Init

EUNAVFOR ASPIDES: Καμία διαρροή πετρελαίου από το «Sounion»

EUNAVFOR ASPIDES: Καμία διαρροή πετρελαίου από το «Sounion»

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η επιχείρηση «ASPIDES» της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα αξιολογεί τη λήψη μέτρων προστασίας συμπεριλαμβανομένης της ρυμούλκησης του πετρελαιοφόρου MV Sounion, το οποίο πρόσφατα αποτέλεσε στόχο στα ανοικτά των ακτών της Υεμένης, δήλωσε την Τετάρτη 28 Αυγούστου πηγή της στο πρακτορείο Reuters.

Το Πεντάγωνο ανακοίνωσε την Τρίτη 27 Αυγούστου, ότι το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο συνεχίζει να φλέγεται στην Ερυθρά Θάλασσα και φαίνεται να παρουσιάζει διαρροή πετρελαίου.

Από την πλευρά του ο Έλληνας διοικητής της EUNAVFOR ASPIDES υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης με σήμα του προς Κέντρα Συντονισμού Διάσωσης Ναυσιπλοΐας και τις τοπικές αρχές στην περιοχή τής Ερυθράς Θάλασσας ενημερώνει, ότι δεν έχει υπάρξει διαρροή καυσίμων από το πλοίο Sounion, επικαλούμενη αναφορές μέσων της που βρίσκονται στην περιοχή, όπου παραμένει το πλοίο αγκυροβολημένο. «Το πλοίο παραμένει αγκυροβολημένο στη θαλάσσια περιοχή και έχει πιάσει φωτιά. Η κατάσταση συνιστά μία σοβαρή και άμεση απειλή τοπικής μόλυνσης με τα παράκτια κράτη να διατρέχουν το υψηλότερο ρίσκο», επισήμανε ο Έλληνας διοικητής.

«Για να αποφύγουμε μία καταστροφική περιβαλλοντική κρίση η επιχείρηση “ASPIDES” σε συνεργασία με τις ευρωπαϊκές αρχές εξετάζουν ενδελεχώς την κατάσταση και την λήψη προστατευτικών μέτρων για δράσεις όπως ενδεχομένως η ρυμούλκηση του πλοίου», γνωστοποιεί.

Ο Έλληνας διοικητής καλεί τα κράτη της περιοχής σε στενή συνεργασία και ενεργό συμμετοχή για την αποτροπή της απειλής. «Η ετοιμότητα και η συνεργασία σας είναι κομβική σημασίας για την αποφυγή μιας περιβαλλοντικής καταστροφής που θα μπορούσε να έχει τεράστιες συνέπειες για την ευρύτερη περιοχή», επισημαίνει.

Παράλληλα δηλώνει την ετοιμότητα των ναυτικών δυνάμεων της επιχείρησης «ASPIDES» -στο πλαίσιο της υφιστάμενης εντολής δράσης τους- να κάνουν το καλύτερο δυνατό για να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια, παρ’ ότι υστερούν σε εξειδικευμένο υλικό εξοπλισμό για μια τέτοια δράση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η νέα πρωτοβουλία της Διώρυγας του Παναμά με φόντο τη σταθερότητα

Εν αναμονή αύξησης των ημερήσιων διελεύσεων από τη Διώρυγα του Παναμά, μετά από μια μακρά περίοδο ξηρασίας που έπληξε τη χώρα της Κεντρικής Αμερικής,…

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη για την Equinor

Παρά τις καθολικές προσπάθειες απανθρακοποίησης της παγκόσμιας οικονομίας, τα ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να καταλαμβάνουν σημαντικό μέρος της παγκόσμιας ενεργειακής εξίσωσης. Το γεγονός αυτό, σε…

Το πρώτο πλοίο μεταφοράς αμμωνίας και διοξειδίου του άνθρακα της Ευρώπης

Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης ενεργειακής μετάβασης και της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, η HGK Shipping εγκαινιάζει μια νέα εποχή στις θαλάσσιες μεταφορές με το καινοτόμο…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }