
Η διά θαλάσσης μεταφορά CO2 κεντρίζει το ενδιαφέρον κορυφαίων ναυτιλιακών εταιρειών και ναυπηγείων της Ιαπωνίας.
Ειδικότερα, οι ‘’K’’ Line, MOL, NYK Line και τα ναυπηγεία Mitsubishi Shipbuilding, Imabari Shipbuilding, Japan Marine United Corporation (JMU) και Nihon Shipyard ξεκίνησαν κοινή μελέτη για την καθιέρωση τυποποιημένων προδιαγραφών και σχεδιασμών για LCO2 carriers.
Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι, καθώς η ζήτηση για πλοία μεταφοράς LCO2 αναμένεται να αυξηθεί για έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα που συλλέγεται στην Ιαπωνία σε χώρους αποθήκευσης μέσω θαλάσσης, είναι απαραίτητο να κατασκευαστούν και να προμηθεύονται σταθερά LCO2 carriers εντός της ασιατικής χώρας για τη δημιουργία μιας αλυσίδας αξίας CCS και τη βελτίωση της οικονομικής αποδοτικότητας.
Η μελέτη αυτή θα επικεντρωθεί στα πλοία μεταφοράς LCO2 και θα έχει ως στόχο την κατασκευή τους και σε άλλα ναυπηγεία στην Ιαπωνία. Την ίδια ώρα, τα επτά μέρη θα συνεργαστούν και με άλλους stakeholders της ναυτιλιακής βιομηχανίας, μεταξύ άλλων και με άλλα ναυπηγεία, με στόχο την επιτάχυνση της απανθρακοποίησης μέσω της κατασκευής πλοίων με χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ