Η διά θαλάσσης μεταφορά CO2 κεντρίζει το ενδιαφέρον κορυφαίων ναυτιλιακών εταιρειών και ναυπηγείων της Ιαπωνίας.
Ειδικότερα, οι ‘’K’’ Line, MOL, NYK Line και τα ναυπηγεία Mitsubishi Shipbuilding, Imabari Shipbuilding, Japan Marine United Corporation (JMU) και Nihon Shipyard ξεκίνησαν κοινή μελέτη για την καθιέρωση τυποποιημένων προδιαγραφών και σχεδιασμών για LCO2 carriers.
Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι, καθώς η ζήτηση για πλοία μεταφοράς LCO2 αναμένεται να αυξηθεί για έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα που συλλέγεται στην Ιαπωνία σε χώρους αποθήκευσης μέσω θαλάσσης, είναι απαραίτητο να κατασκευαστούν και να προμηθεύονται σταθερά LCO2 carriers εντός της ασιατικής χώρας για τη δημιουργία μιας αλυσίδας αξίας CCS και τη βελτίωση της οικονομικής αποδοτικότητας.
Η μελέτη αυτή θα επικεντρωθεί στα πλοία μεταφοράς LCO2 και θα έχει ως στόχο την κατασκευή τους και σε άλλα ναυπηγεία στην Ιαπωνία. Την ίδια ώρα, τα επτά μέρη θα συνεργαστούν και με άλλους stakeholders της ναυτιλιακής βιομηχανίας, μεταξύ άλλων και με άλλα ναυπηγεία, με στόχο την επιτάχυνση της απανθρακοποίησης μέσω της κατασκευής πλοίων με χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ