Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Στην τεχνολογία VCR της WinGD στρέφεται η CMA CGM

Στην τεχνολογία VCR της WinGD στρέφεται η CMA CGM

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η ναυτιλία κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βιώσιμη εποχή, με την πρωτοποριακή τεχνολογία Variable Compression Ratio (VCR) της ελβετικής εταιρείας WinGD. Σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή εταιρεία CMA CGM, η τεχνολογία αυτή θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά σε πραγματικές συνθήκες θαλάσσης, ανοίγοντας τον δρόμο για μια νέα εποχή αποδοτικότητας και μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Η τεχνολογία VCR επιτρέπει τη δυναμική προσαρμογή της αναλογίας συμπίεσης στους κινητήρες διπλού καυσίμου X-DF της WinGD, ανάλογα με την επιλογή καυσίμου, τις περιβαλλοντικές συνθήκες και το φορτίο του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί με την ιδανική αναλογία συμπίεσης, είτε χρησιμοποιεί ντίζελ είτε υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Πρόκειται για την πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε ναυτική μηχανή ρυθμιζόμενη αναλογία συμπίεσης, κάτι που παραδοσιακά θεωρείται σταθερή παράμετρος στον σχεδιασμό των κινητήρων.

Η CMA CGM, στο πλαίσιο της δέσμευσής της να επιτύχει μηδενικές καθαρές εκπομπές άνθρακα έως το 2050, θα πραγματοποιήσει μια μακροχρόνια και πλήρους κλίμακας δοκιμή της τεχνολογίας VCR σε ένα από τα πλοία της. Οι δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν μετά την ολοκλήρωση του δεξαμενισμού του πλοίου τον Σεπτέμβριο, όταν και θα εγκατασταθεί ο νέος κινητήρας WinGD RT flex50DF.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Τεχνητή νοημοσύνη και επιχειρηματικότητα: Το σήμερα καθορίζει το αύριο (έρευνα)

Στις προκλήσεις που επιφέρει η υιοθέτηση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, εστιάζει πρόσφατη έρευνα της Deloitte. Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Deloitte, παρά…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }