Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Παραγγελίες πλοίων: Οι συμφωνίες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον

Παραγγελίες πλοίων: Οι συμφωνίες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον

Email
LinkedIn
Facebook
X

Σημαντικές παραγγελίες έλαβαν χώρα την εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου, με τρεις εταιρείες να κεντρίζουν τα βλέμματα.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η China Merchants τοποθέτησε δύο παραγγελίες στα κινεζικά ναυπηγεία Dalian. Η πρώτη αφορά την κατασκευή οκτώ VLCCs χωρητικότητας 306.000 dwt, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Το κόστος των πλοίων, των οποίων η παράδοση αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2028 και του 2029, ανέρχεται σε $123 εκατ. έκαστο.

Η δεύτερη παραγγελία της China Merchants αφορά την κατασκευή πέντε LR2 tankers, χωρητικότητας 115.000 dwt, τα οποία θα είναι επίσης εξοπλισμένα με scrubbers. Η παράδοση των πλοίων, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος $70 εκατ., αναμένεται να λάβει χώρα το 2027.

Επιπλέον, βάσει της Xclusiv, η MSC προχώρησε σε δύο παραγγελίες για νεότευκτα containerships. Η πρώτη τοποθετήθηκε στα κινεζικά ναυπηγεία SWS και αφορά την κατασκευή έξι containerships 19.000 TEUs, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος $210 εκατ. Η παράδοση των πλοίων, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2027 και του 2028.

Η δεύτερη παραγγελία της MSC αφορά τη ναυπήγηση οκτώ containerships μεταφορικής ικανότητας 11.500 TEUs έκαστο. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από το ναυπηγείο Penglai Jinglu, έχουν κόστος $140 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2027 και του 2028. Ακόμα, η MSC διατηρεί δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή επιπλέον τεσσάρων πλοίων ίδιων προδιαγραφών.

Παράλληλα, σε παραγγελίες προχώρησε άλλη μία σημαντική εταιρεία της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, η Wan Hai. Η πρώτη παραγγελία, σύμφωνα με την Xclusiv, αφορά την κατασκευή 12 containerships, μεταφορικής ικανότητας 8.000 TEUs έκαστο, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος $103 εκατ. To κόστος των πλοίων, των οποίων η παράδοση αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2026 και του 2027, θα αυξηθεί στα $124 εκατ. εφόσον είναι πλοία μηχανής διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και μεθανόλης. Πέραν αυτού, η Wan Hai διατηρεί δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή επιπλέον τεσσάρων πλοίων ίδιων προδιαγραφών.

Επιπροσθέτως, η δεύτερη παραγγελία της Wan Hai αφορά τη ναυπήγηση τεσσάρων containerships, μεταφορικής ικανότητας 8.700 TEUs έκαστο. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries, θα έχουν κόστος $114 εκατ. έκαστο ($130 εκατ. έκαστο εφόσον είναι διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και μεθανόλης) και η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα το 2026.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η νέα πρωτοβουλία της Διώρυγας του Παναμά με φόντο τη σταθερότητα

Εν αναμονή αύξησης των ημερήσιων διελεύσεων από τη Διώρυγα του Παναμά, μετά από μια μακρά περίοδο ξηρασίας που έπληξε τη χώρα της Κεντρικής Αμερικής,…

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη για την Equinor

Παρά τις καθολικές προσπάθειες απανθρακοποίησης της παγκόσμιας οικονομίας, τα ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να καταλαμβάνουν σημαντικό μέρος της παγκόσμιας ενεργειακής εξίσωσης. Το γεγονός αυτό, σε…

Το πρώτο πλοίο μεταφοράς αμμωνίας και διοξειδίου του άνθρακα της Ευρώπης

Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης ενεργειακής μετάβασης και της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, η HGK Shipping εγκαινιάζει μια νέα εποχή στις θαλάσσιες μεταφορές με το καινοτόμο…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }