«Πραγματοποιούμε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για την ανανέωση και ενίσχυση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκουρας κατά την υπογραφή της σύμβασης της ΟΣΥ Α.Ε. για την προμήθεια 300 καινούργιων λεωφορείων μέσω μίσθωσης σημειώνοντας πως το 30% της νέας σύμβασης θα βρίσκεται στους δρόμους της πρωτεύουσας στο επόμενο τρίμηνο.
Η σύμβαση μεταξύ των Οδικών Συγκοινωνιών (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) και της Εθνικής Leasing Α.Ε., για την προμήθεια 300 καινούργιων λεωφορείων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μέσω μίσθωσης διάρκειας 10 ετών με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους υπεγράφη σήμερα παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, Βασίλη Οικονόμου, του προέδρου του ΔΣ της Ο.ΣΥ. Α.Ε. και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ Γεώργιου Σπηλιόπουλου, του διευθύνοντος συμβούλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανου Αγιάσογλου, του διευθύνοντος συμβούλου της Εθνικής Leasing Α.Ε. Θεόδωρου Σπυρόπουλο και του διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών της Εθνικής Leasing Α.Ε. Γεώργιου Κιολεΐδη.
Αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σύμβασης, ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι πρόκειται για:
– 100 πετρελαιοκίνητα αρθρωτά λεωφορεία, 18 μέτρων.
– 100 πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, 12 μέτρων.
– 100 ηλεκτρικά λεωφορεία, Midi 8,6 μέτρων, ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.
Μάλιστα, η εκμίσθωση των ηλεκτρικών λεωφορείων περιλαμβάνει τους φορτιστές και τη σύνδεσή τους με το δίκτυο των αμαξοστασίων.
«Στη Σύμβαση προβλέπεται η παράδοση του 30% του συνόλου των λεωφορείων στο επόμενο τρίμηνο, κάτι που σημαίνει πως ένας πολύ σημαντικός αριθμός νέων λεωφορείων πρόκειται να ενταχθεί στον στόλο της Ο.ΣΥ. έως το τέλος τους έτους. Και τα υπόλοιπα στους πρώτους μήνες του 2025. Η σύμβαση διασφαλίζει, επίσης, υψηλή διαθεσιμότητα οχημάτων, καθώς ο Ανάδοχος δεσμεύεται σε πολύ υψηλά επίπεδα εφεδρείας και αντικατάστασης των οχημάτων, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
*Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Φορτηγό πλοίο σημαίας Μπελίζ με 10 αλλοδαπούς ναυτικούς προσάραξε σε αμμώδη αβαθή στη θαλάσσια περιοχή 0,8 ναυτικά μίλια δυτικά του λιμένα Αντιρρίου στον Πατραϊκό…
Πισωγύρισμα στους φιλόδοξους στόχους με επίκεντρο την παραγωγή ενέργειας πραγματοποιούν οι ευρωπαϊκοί κολοσσοί του κλάδου. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η BP φιλοδοξεί να επιστρέψει…
Το κόστος παραγγελίας και απόκτησης μεταχειρισμένων δεξαμενόπλοιων έχει πάρει την ανιούσα τα τελευταία έτη. Ωστόσο, σε σύγκριση με τον του Νοέμβριο 2023, το κόστος…
Σημαντικές διαβουλεύσεις και αξιοσημείωτη πρόοδος με επίκεντρο τη συγκέντρωση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση της «πράσινης» μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της 29ης…
Θέση για τα απότοκα του επερχόμενου κανονισμού στη ναυτιλία FuelEU Maritime πήραν οι Γερμανοί εφοπλιστές. Πιο συγκεκριμένα, σε τοποθέτησή του ο δρ Martin Kröger,…
O Oίκος Ναύτου γνωστοποίησε ότι η χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης σε ορισμένες κατηγορίες ανέργων ναυτικών για τις γιορτές των Χριστουγέννων 2024 θα γίνει σύμφωνα…
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Στην τεχνολογική καινοτομία εστιάζει η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία, με τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Kansai Electric Power Company (KEPCO) να υπογράφουν μνημόνιο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ