
Συνέχεια στο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της Pacific International Lines (PIL), με νέα παραγγελία για πέντε containerships, μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEUs το καθένα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της PIL, η εταιρεία τακτικών γραμμών τοποθέτησε παραγγελίες για πέντε containerships, μεγέθους Neo Panamax, στο κινεζικό ναυπηγείο Hudong Zhonghua. Τα νεότευκτα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου, έχοντας τη δυνατότητα να καταναλώνουν τόσο LNG όσο και συμβατικό καύσιμο, γεγονός που αντικατοπτρίζει τις προσπάθειες απανθρακοποίησης των δραστηριοτήτων της PIL.
Η παράδοσή τους αναμένεται να πραγματοποιηθεί σταδιακά, αρχής γενομένης από τα τέλη του 2026.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι η PIL κατασκευάζει επί του παρόντος τέσσερα containerships μεταφορικής ικανότητας 14.000 TEUs και τέσσερα containerships μεταφορικής ικανότητας 8.200 TEUs, όλα εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG. Τα δύο πρώτα από τα containerships των 14.000 TEUs αναμένεται να παραδοθούν εντός του τρέχοντος έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ