Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Προσεχώς το πρώτο LCO2 carrier της Capital

Προσεχώς το πρώτο LCO2 carrier της Capital

Email
LinkedIn
Facebook
X

Ο δρόμος προς ένα σημαντικό ορόσημο για τη συνεργασία Ελλήνων πλοιοκτητών και νοτιοκορεατικών ναυπηγείων ανοίγει, καθώς, βάσει πρόσφατου δημοσιεύματος του Business Korea, εκκίνησε η κατασκευή του πρώτου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) στο Ulsan της Νότιας Κορέας.

Το συγκεκριμένο πλοίο είναι ένα από τα τέσσερα LCO2 carriers που έχει παραγγείλει η Capital, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη, στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο. Η ναυπήγηση των πρώτων δύο συμφωνήθηκε τον Ιούλιο του 2023 ενώ στις αρχές του 2024 η Capital Gas προχώρησε σε παραγγελία επιπλέον δύο ίδιων προδιαγραφών.

Το εν λόγω πλοίο, με χωρητικότητα 22.000 κ.μ., είναι εφοδιασμένο με υψηλής τεχνολογίας εγκαταστάσεις, που εγγυώνται την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση του LCO₂. Η μεταφορά του παίζει κρίσιμο ρόλο στη μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου. Η αποθήκευσή του πραγματοποιείται υπό συνθήκες πενταπλάσιας της ατμοσφαιρικής πίεσης και θερμοκρασίας -55 βαθμών Κελσίου. Επιπρόσθετα, η κατασκευή του σκάφους εξασφαλίζει αντοχή σε χαμηλές θερμοκρασίες, αυξάνοντας την ασφάλεια και την αποδοτικότητα των θαλάσσιων μεταφορών.

Επιπλέον, η HD Hyundai Mipo Dockyard θα εξοπλίσει το πλοίο με ένα σύστημα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας 2.500 kW στο πλοίο και ένα σύστημα μείωσης οξειδίων του θείου (SCR), τα οποία βοηθούν στη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων, όπως η λεπτή σκόνη και τα οξείδια του θείου.

Η εταιρεία σχεδιάζει την ολοκλήρωση και την παράδοση όλων των τεσσάρων LCO₂ πλοίων από τον Νοέμβριο του 2025 έως το δεύτερο εξάμηνο του 2026, σηματοδοτώντας ένα μεγάλο βήμα προς την υιοθέτηση καινοτομιών στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

«Ας μη γίνουν οι ναυτικοί μας εξιλαστήρια θύματα»: Οι ανακοινώσεις των ναυτεργατικών σωματείων

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) και η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) εξέδωσαν σήμερα ανακοινώσεις, αντανακλώντας την ανησυχία της ναυτικής κοινότητας για την…

Containerships-μεγαθήρια: Με έντονους ρυθμούς οι παραδόσεις

Στις τακτικές γραμμές, το μέγεθος διαδραματίζει ολοένα και πιο κεντρικό ρόλο, με πληθώρα μεγαθηρίων να έχουν παραδοθεί τους τελευταίους 16 μήνες. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Ο πρώτος πράσινος διάδρομος της Βαλτικής Θάλασσας

Σε σημαντική πρωτοβουλία με επίκεντρο τη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών άνθρακα προχωρά η εταιρεία κρουαζιέρας Viking Line, η οποία προσβλέπει στη δημιουργία του πρώτου πράσινου…

Ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για τον λιμένα του Λος Άντζελες

Μια ανάσα μακριά από τα 1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια διαμορφώθηκε η διακίνηση εμπορευμάτων στον λιμένα του Λος Άντζελες τον περασμένο Ιούλιο, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ. Ειδικότερα,…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }