Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Αγορά δύο ταχυτήτων (ξανά) στα LNG carriers;

Αγορά δύο ταχυτήτων (ξανά) στα LNG carriers;

Email
LinkedIn
Facebook
X

Σε έναν ακόμα γύρο αγοράς δύο ταχυτήτων επιστρέφουν τα LNG carriers, με τις διαφορές που καταγράφονται στη spot αγορά μεταξύ Ανατολής και Δύσης να είναι σημαντικές.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι spot ναύλοι για ένα LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. ανατολικά του Σουέζ σημείωσαν πτώση $5.000/ημέρα την εβδομάδα, με πέρας την Τετάρτη 14 Αυγούστου, και πλέον ανέρχονται σε $65.000 ημερησίως.

Την ίδια ώρα, δυτικά του Σουέζ, οι ναύλοι σημείωσαν πτώση $4.000/ημέρα και πλέον ανέρχονται σε $50.000 ημερησίως. Συνεπώς, μεταξύ Ανατολής και Δύσης υπάρχει μια διαφορά της τάξεως των $15.000 ημερησίως στους spot ναύλους.

Παράλληλα, στην αγορά χρονοναυλώσεων δεν φαίνεται να κατεγράφη κάποια μεταβολή. Βάσει της Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. σε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους παρέμεινε σταθερό στα $61.000 ημερησίως.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Τεχνητή νοημοσύνη και επιχειρηματικότητα: Το σήμερα καθορίζει το αύριο (έρευνα)

Στις προκλήσεις που επιφέρει η υιοθέτηση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, εστιάζει πρόσφατη έρευνα της Deloitte. Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Deloitte, παρά…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }