Τελετή ονοματοδοσίας για το νεότευκτο containership της CMA CGM, το οποίο θα ονομάζεται «CMA CGM BIG SUR», πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 13 Αυγούστου. Πρόκειται για ένα containership μεταφορικής ικανότητας 15.000 TEUs, το οποίο ναυπηγήθηκε στην Κίνα και είναι εξοπλισμένο με μηχανή διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG.
Το «CMA CGM BIG SUR» αποτελεί αδελφό πλοίο με τα «CMA CGM CEDRUS», «CMA CGM CAPE CODE», «CMA CGM GRACE BAY» και «CMA CGM MAUI», που έχει ήδη παραλάβει η γαλλική εταιρεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο “λάμπει” από σήμερα ακόμα περισσότερο. Το εμβληματικό μνημείο που δεσπόζει στο επιβλητικό ακρωτήριο του Σουνίου, μαγεύοντας κάθε χρόνο…
Το ελληνόκτητο και υπό ελληνική σημαία πλοίο MV Sounion ρυμουλκήθηκε σε ασφαλή περιοχή, υπό την προστασία της επιχείρησης «Ασπίδες», χωρίς να υπάρξει η παραμικρή…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2024 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών που…
Ένα σημαίνον βήμα με επίκεντρο τη φιλοδοξία του να καταστεί καίριος κόμβος ανεφοδιασμού πλοίων με καύσιμο LNG πραγματοποίησε το Galveston LNG Bunker Port (GLBP),…
Η Vitol φαίνεται να εστιάζει την προσοχή της στην εμπορία μετάλλων, επιχειρώντας να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από ανταγωνιστές όπως η Glencore και ο όμιλος…
Η μετατροπή των οργανικών αποβλήτων σε καύσιμο επιταχύνει την αειφορία των μεταφορών και αποτελεί σημαντικό βήμα προς μια κυκλική οικονομία χωρίς τη χρήση ορυκτών…
Σε μια ιστορική συμφωνία με επίκεντρο τις αλυσίδες εφοδιασμού πράσινων καυσίμων ήλθαν Γερμανία και Αυστραλία. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για την παροχή πράσινου υδρογόνου από…
Η ναυτιλία εξελίσσεται με τη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, και η νέα υπηρεσία μεταφοράς φορτίου και επιβατών της Finnlines, που θα συνδέει τη Φινλανδία με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ