
Στο πλαίσιο των διεθνών προσπαθειών για μείωση των εκπομπών άνθρακα και αύξηση των ΑΠΕ στο ενεργειακό μείγμα, η τεχνολογία του BioLNG αποτελεί μια κρίσιμη καινοτομία. Η υγροποίηση του βιομεθανίου σε BioLNG προσφέρει μια σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης και την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών. Η Uniper, αναγνωρίζοντας αυτή την τεχνολογία, προχωρά με γοργά βήματα στην ενσωμάτωση του BioLNG στο χαρτοφυλάκιο της πράσινής της ενέργειας. Βασικός της στόχος είναι η δημιουργία μιας πλήρως ολοκληρωμένης αλυσίδας εφοδιασμού βιομεθανίου και BioLNG.
Το παραγόμενο BioLNG στον τερματικό σταθμό Gate έχει λάβει πιστοποίηση σύμφωνα με το σχήμα Διεθνούς Πιστοποίησης Βιωσιμότητας και Άνθρακα (ISCC), εγγυώμενο ότι η παραγωγή του συμμορφώνεται με αυστηρά κριτήρια βιωσιμότητας. Το βασικό εμπόρευμα για την παραγωγή του BioLNG είναι το βιοαέριο, το οποίο παράγεται από οργανικά υλικά σε ένα από τα κράτη-μέλη της ΕΕ και στη συνέχεια αναβαθμίζεται σε βιομεθάνιο.
Κατά την αναβάθμιση, αφαιρούνται ουσίες όπως το διοξείδιο του άνθρακα και το υδρόθειο, καθιστώντας το βιομεθάνιο πιο καθαρό και κατάλληλο για χρήση. Αυτό το βιομεθάνιο διοχετεύεται στο ολλανδικό δίκτυο φυσικού αερίου, από όπου κατευθύνεται στο σημείο εξόδου του Gate. Εκεί, ο τερματικός σταθμός LNG υγροποιεί το βιομεθάνιο με χρήση της υπάρχουσας υποδομής του, μετατρέποντάς το σε BioLNG. Η ικανότητα του υγροποιητή ανέρχεται σε περίπου 100.000 τόνους ετησίως, παρέχοντας τη δυνατότητα στους υπάρχοντες αποστολείς να χρησιμοποιούν αυτή την υποδομή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ