![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/07/202307270853479405.jpg)
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, προχώρησε στην προεπιλογή των επενδυτικών σχημάτων που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στη Β’ Φάση (υποβολή δεσμευτικών προσφορών) του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου Α.Ε., μέσω πώλησης πλειοψηφικού ποσοστού στο μετοχικό κεφάλαιο του Οργανισμού.
Ειδικότερα, τα προεπιλεγέντα επενδυτικά σχήματα είναι τα εξής (με αλφαβητική σειρά):
· ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
· ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε.
· Κοινοπραξία ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ JET PLAN SHIPPING Co LTD – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
· Κοινοπραξία GPH CRUISE PORT FINANCE LTD – PROMARINE S.A.
· Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – MSC CRUISES S.A.
· ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD
Τα προεπιλεγέντα επενδυτικά σχήματα, αφού υπογράψουν τις σχετικές Συμβάσεις Εμπιστευτικότητας, θα λάβουν τα τεύχη της Β’ Φάσης του διαγωνισμού και θα αποκτήσουν πρόσβαση στην εικονική αίθουσα τεκμηρίωσης (Virtual Data Room), όπου θα έχουν αναρτηθεί στοιχεία και λοιπές πληροφορίες σχετικά με το περιουσιακό στοιχείο.
Η εταιρεία «Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου A.E.» (ΟΛΛ Α.Ε.) έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων του Λιμένα Λαυρίου, μέσω Σύμβασης Παραχώρησης που έχει συνάψει με το Ελληνικό Δημόσιο με διάρκεια 60 ετών από την έναρξη ισχύος της (ισχύει μέχρι το έτος 2062).
Ο λιμένας του Λαυρίου αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής και, λόγω της εγγύτητάς του με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος αλλά και τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας, προσφέρεται ιδιαίτερα για τουριστική ανάπτυξη, με δραστηριότητες όπως η κρουαζιέρα και ο ελλιμενισμός σκαφών αναψυχής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές, που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, εντείνονται σε όλες της περιοχές της υφηλίου, η ανάγκη…
Αύξηση της παραγωγής σιταριού της Αργεντινής κατά την καλλιεργητική περίοδο 2024/2025 αναμένει το αμερικανικό Υπουργείο Γεωργίας. Σύμφωνα με τις αμερικανικές εκτιμήσεις, η παραγωγή σιταριού…
Ένα μικρό τμήμα ρωσικής γης στη Βαλτική, με μεγάλη ωστόσο γεωπολιτική και γεωστρατηγική σημασία, κεντρίζει το ενδιαφέρον της Ρωσίας, όσον αφορά τις ναυτιλιακές επενδύσεις.…
Με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και την έναρξη του πολέμου ανάμεσα στις δύο χώρες, στις αρχές του 2022, οι τιμές του φυσικού…
Βίοι αντίθετοι για τις εισαγωγές φυσικού αερίου και πετρελαίου από την Κίνα, η οποία βέβαια εξακολουθεί να στηρίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου σε ορυκτά καύσιμα,…
Εντός του εύρους 50-55% παρέμεινε για ακόμα έναν μήνα η αξιοπιστία των liner εταιρειών ως προς την τήρηση του χρονοδιαγράμματός τους. Σύμφωνα με τα…
Πρόσφατα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι, από τις αρχές του ερχόμενου Σεπτεμβρίου, οι ημερήσιες διελεύσεις πλοίων θα αυξηθούν, χάρη στις έντονες…
Πάνω από τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από την εισαγωγή του sulphur cap από τον ΙΜΟ. Πριν από την εφαρμογή του, υπήρχαν ανησυχίες για τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ