Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Δεξαμενές καυσίμων, μια αρένα ευρωπαϊκής πρωτοκαθεδρίας;

Δεξαμενές καυσίμων, μια αρένα ευρωπαϊκής πρωτοκαθεδρίας;

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η ευρωπαϊκή τεχνογνωσία συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία επιλογή όσον αφορά τις δεξαμενές LNG, είτε για τη μεταφορά του ορυκτού καυσίμου είτε για την αποθήκευση και την αξιοποίησή του ως καυσίμου.

Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η γαλλική εταιρεία GTT εξασφάλισε παραγγελία για τη σχεδίαση των δεξαμενών μεταφοράς καυσίμου 12 containerships, τα οποία θα καταναλώνουν και LNG ως καύσιμο. Τα πλοία αυτά ναυπηγούνται από την HD KSOE για λογαριασμό της Νότιας Κορέας. Παρότι τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εξασφαλίζουν τη μερίδα του λέοντος των παραγγελιών για LNG carriers, πολλοί εκ των πελατών τους επιθυμούν τις δεξαμενές που κατασκευάζονται στην Ευρώπη.

Οι δεξαμενές που θα σχεδιάσει η GTT θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 12.700 κ.μ. και θα αξιοποιηθούν σε containerships μεταφορικής ικανότητας 15.500 TEUs.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Τερματικός εισαγωγής CO₂ στην Αυστραλία με την υπογραφή της Vopak

H μεταφορά του διοξειδίου του άνθρακα φαίνεται να κεντρίζει το ενδιαφέρον της Βόρειας Επικράτειας της Αυστραλίας, καθώς προχώρησε στη σύναψη μιας σημαντικής συμφωνίας με…

«Φλερτ» των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας με το εργατικό δυναμικό της Ινδονησίας

Σε μια πρωτοποριακή κίνηση, ορόσημο για τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }