
Η ευρωπαϊκή τεχνογνωσία συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία επιλογή όσον αφορά τις δεξαμενές LNG, είτε για τη μεταφορά του ορυκτού καυσίμου είτε για την αποθήκευση και την αξιοποίησή του ως καυσίμου.
Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η γαλλική εταιρεία GTT εξασφάλισε παραγγελία για τη σχεδίαση των δεξαμενών μεταφοράς καυσίμου 12 containerships, τα οποία θα καταναλώνουν και LNG ως καύσιμο. Τα πλοία αυτά ναυπηγούνται από την HD KSOE για λογαριασμό της Νότιας Κορέας. Παρότι τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εξασφαλίζουν τη μερίδα του λέοντος των παραγγελιών για LNG carriers, πολλοί εκ των πελατών τους επιθυμούν τις δεξαμενές που κατασκευάζονται στην Ευρώπη.
Οι δεξαμενές που θα σχεδιάσει η GTT θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 12.700 κ.μ. και θα αξιοποιηθούν σε containerships μεταφορικής ικανότητας 15.500 TEUs.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ