Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Μετατροπή πετρελαιοκινητήρων σε κινητήρες μεθανόλης: Το επόμενο βήμα της MAN PrimeServ

Μετατροπή πετρελαιοκινητήρων σε κινητήρες μεθανόλης: Το επόμενο βήμα της MAN PrimeServ

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η μετατροπή πετρελαιοκινητήρων σε κινητήρες με μεθανόλη αναμένεται να ενισχύσει τη ζήτηση στη ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους πλοιοκτήτες σε σύγκριση με την πλήρη αντικατάστασή τους. Η MAN PrimeServ δήλωσε ότι θα εισαγάγει μια νέα υπηρεσία μετατροπής κινητήρων σε διπλού καυσίμου λειτουργία με μεθανόλη, ξεκινώντας από το 2025. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει να προσφέρει μια κλιματικά ουδέτερη λύση για τους υφιστάμενους στόλους, μετατρέποντας παλαιότερους κινητήρες MAN 48/60 στους νεότερους, σύγχρονους MAN 51/60DF με δυνατότητες υιοθέτησης πράσινης μεθανόλης.

Από το 2025, οι υπάρχοντες τετράχρονοι κινητήρες MAN 48/60 θα μπορούν να μετατραπούν στον προηγμένο τύπο κινητήρα MAN 51/60R-DF-M, που λειτουργεί με μεθανόλη. Η MAN Energy Solutions ανέφερε ότι το πακέτο μετατροπής υπόκειται σε εντατικές δοκιμές στο εργοστάσιο της στο Άουγκσμπουργκ της Γερμανίας από το καλοκαίρι του 2024 και έχει ήδη λάβει πολλά αιτήματα από πελάτες που επιθυμούν να περάσουν σε αυτή τη νέα τεχνολογία.

Η μετατροπή σε κινητήρες με μεθανόλη αποτελεί οικονομικά ελκυστικότερη επιλογή από την ολοκληρωτική αντικατάστασή τους. Με τη μετατροπή, οι υφιστάμενοι κινητήρες αποκτούν νέα ζωή, ενισχύοντας την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και την οικονομική αποδοτικότητα.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Στρατηγική συνεργασία Hellenic Seaplanes και Nordic Seaplanes για το μέλλον των υδροπλάνων στην Ευρώπη

Σε μια ιστορική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη βάση των Nordic Seaplanes στη Δανία, οι εταιρείες Hellenic Seaplanes και Nordic Seaplanes εδραίωσαν μια στρατηγική συμμαχία…

Χάος στο Μπαγκλαντές

Συνεχίζεται το χάος στο Μπαγκλαντές με τον απολογισμό των νεκρών από τις διαδηλώσεις να ανέρχεται σήμερα (πρωινές ώρες 5ης Αυγούστου) τους τουλάχιστον 300, αφού…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }