Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Το καλοκαίρι «φθείρει» τη ναυλαγορά των VLGCs

Το καλοκαίρι «φθείρει» τη ναυλαγορά των VLGCs

Email
LinkedIn
Facebook
X

Για ακόμα μία φορά, η ναυλαγορά των gas carriers κρύβει εκπλήξεις, με τα πλοία μικρής μεταφορικής ικανότητας να είναι ακριβότερα από εκείνα μεσαίας ή μεγάλης.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 31 Ιουλίου, οι ναύλοι των MGCs μεταφορικής ικανότητας 38.000 κ.μ. παρέμειναν σταθεροί στα $950.000 μηνιαίως. Την ίδια ώρα, οι ναύλοι των LGCs μεταφορικής ικανότητας 60.000 κ.μ. και των VLGCs μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ. σημείωσαν πτώση $100.000 και $125.000 μηνιαίως αντίστοιχα.

Έτσι, πλέον οι ναύλοι των VLGCs ανέρχονται σε $850.000 μηνιαίως, υψηλότεροι σε σύγκριση με τα LGCs, των οποίων οι ναύλοι ανέρχονται σε $800.000 μηνιαίως, βάσει της Fearnleys, αλλά χαμηλότεροι έναντι των MGCs, τα οποία διαθέτουν μικρότερη της μισής μεταφορικής ικανότητας των VLGCs.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Στρατηγική συνεργασία Hellenic Seaplanes και Nordic Seaplanes για το μέλλον των υδροπλάνων στην Ευρώπη

Σε μια ιστορική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη βάση των Nordic Seaplanes στη Δανία, οι εταιρείες Hellenic Seaplanes και Nordic Seaplanes εδραίωσαν μια στρατηγική συμμαχία…

Χάος στο Μπαγκλαντές

Συνεχίζεται το χάος στο Μπαγκλαντές με τον απολογισμό των νεκρών από τις διαδηλώσεις να ανέρχεται σήμερα (πρωινές ώρες 5ης Αυγούστου) τους τουλάχιστον 300, αφού…

Μετατροπή πετρελαιοκινητήρων σε κινητήρες μεθανόλης: Το επόμενο βήμα της MAN PrimeServ

Η μετατροπή πετρελαιοκινητήρων σε κινητήρες με μεθανόλη αναμένεται να ενισχύσει τη ζήτηση στη ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους πλοιοκτήτες σε…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }