
Στη Σαγκάη, η ναυπηγική βιομηχανία κάνει ένα μεγάλο άλμα προς το μέλλον, με την παρουσίαση δύο εξαιρετικά καινοτόμων τεχνολογιών από το ναυπηγείο Jiangnan και τη στήριξη του American Bureau of Shipping (ABS). Πρόκειται για δύο νέες τεχνολογίες που αναμένεται να επαναπροσδιορίσουν τη μεταφορά υγροποιημένων αερίων: ένα σύγχρονο κρυογονικό σύστημα για υπερμεγέθη φορτηγά πλοία μεταφοράς αιθανίου και ένα προηγμένο σύστημα μόνωσης.
Η πρώτη τεχνολογική ανανέωση αφορά το BrilliancE® II Type-B, ένα κρυογονικό σύστημα νέας γενιάς. Το συγκεκριμένο σύστημα διακρίνεται για την ικανότητά του να βελτιστοποιεί την απόδοση του πλοίου με τρεις διαφορετικούς τρόπους. Αρχικά εξασφαλίζει τη μέγιστη αποδοτική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου, προσφέροντας ενισχυμένη χωρητικότητα φόρτωσης. Δεύτερον, επιτρέπει εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου λόγω του μειωμένου βάρους του πλοίου και τρίτον διευκολύνει την ταυτόχρονη κατασκευή δεξαμενής και κύτους.
Η δεύτερη τεχνολογική ανάπτυξη, το PnFCOMBi, είναι ένα προηγμένο σύστημα μόνωσης που έχει αναπτυχθεί από το ναυπηγείο Jiangnan. Αυτό το σύστημα ξεχωρίζει για την ικανότητά του να διατηρεί το υγροποιημένο αέριο σε χαμηλές θερμοκρασίες έως και -163 βαθμούς Κελσίου. Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για τη μεταφορά υγροποιημένων αερίων, όπως το LNG ή το αιθάνιο.
Οι καινοτομίες αυτές δεν ενισχύουν μόνο την ασφάλεια κατά τη μεταφορά υγροποιημένων αερίων, αλλά προσφέρουν ταυτόχρονα αποδοτικότητα και βιωσιμότητα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ