Καθώς οι εισαγωγές LNG από τις ευρωπαϊκές χώρες έχει μειωθεί τους τελευταίους έξι μήνες, η αγορά της Ασίας εξακολουθεί να αποτελεί «πόλο» έλξης για τα φορτία φυσικού αερίου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Kpler, τον Ιούλιο οι εισαγωγές LNG της Ευρώπης ανέρχονται μόλις στους 6,56 εκατ. τόνους. Πρόκειται για τα χαμηλότερα επίπεδα από τον Σεπτέμβριο του 2021. Αντίθετα, οι χώρες της Ασίας φαίνεται να μην πτοούνται από τις υψηλές τιμές του LNG, καθώς μέχρι στιγμής τον Ιούλιο οι εισαγωγές LNG ανέρχονται στους 24,85 εκατ. τόνους και έχουν ήδη υπερβεί τα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων έξι μηνών.
Όσον αφορά τις επιμέρους αγορές της Ασίας, η Κίνα αναμένεται να εισαγάγει συνολικά 6,41 εκατ. τόνους LNG τον Ιούλιο, καθώς ενισχύει τη χρήση του ως καυσίμου στις μεταφορές, μιας και, σύμφωνα με στοιχεία της Wood Mackenzie, μέχρι το τέλος του έτους το 30% των πωλήσεων οχημάτων στην Κίνα αναμένεται να αφορά οχήματα κατανάλωσης LNG.
Από την άλλη πλευρά, η Ινδία αναμένει ότι οι εισαγωγές LNG για τον Ιούλιο θα διαμορφωθούν στους 2,61 εκατ. τόνους, όντας οι υψηλότερες από τον Οκτώβριο του 2020. Το γεγονός αυτό αποτελεί απότοκο της ισχυρής οικονομικής ανάπτυξης της χώρας, η οποία αξιοποιεί το LNG κυρίως στη βιομηχανία.
Τέλος, η μετατόπιση του μεγαλύτερου όγκου των ροών LNG από την Ευρώπη στην Ασία αποδίδεται κατά κύριο λόγο στις υψηλότερες τιμές που διαμορφώνονται στην ασιατική αγορά. Ενδεικτικά, την εβδομάδα με πέρας την 26η Ιουλίου, τα φορτία LNG στη spot αγορά με προορισμό τη Βόρεια Ασία ανέρχονταν στα $12 ανά εκατομμύριο βρετανικές θερμικές μονάδες (mmBtu).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εντός του εύρους 50-55% παρέμεινε για ακόμα έναν μήνα η αξιοπιστία των liner εταιρειών ως προς την τήρηση του χρονοδιαγράμματός τους. Σύμφωνα με τα…
Πρόσφατα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι, από τις αρχές του ερχόμενου Σεπτεμβρίου, οι ημερήσιες διελεύσεις πλοίων θα αυξηθούν, χάρη στις έντονες…
Πάνω από τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από την εισαγωγή του sulphur cap από τον ΙΜΟ. Πριν από την εφαρμογή του, υπήρχαν ανησυχίες για τη…
H μεταφορά του διοξειδίου του άνθρακα φαίνεται να κεντρίζει το ενδιαφέρον της Βόρειας Επικράτειας της Αυστραλίας, καθώς προχώρησε στη σύναψη μιας σημαντικής συμφωνίας με…
Η κυβέρνηση της Αργεντινής του προέδρου Χαβιέρ Μιλέι αποφάσισε αύξηση κατά 63% των τελών που εισπράττονται από τις φορτηγίδες που διαπλέουν την πλωτή οδό…
Σε μια πρωτοποριακή κίνηση, ορόσημο για τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Την επιλογή να επεκτείνει κατά 20 LNG carriers το ήδη γιγαντιαίο της orderbook των 122 πλοίων εξετάζει η QatarEnergy. Υπενθυμίζεται ότι ο καταριανός κολοσσός,…
Την Τρίτη 9 Ιουλίου 2024, στον προαύλιο χώρο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων στον Πειραιά, έλαβε χώρα η 16η τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη. Τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ