
Οι κινέζικες μάρκες αυτοκινήτων κατέλαβαν το 11% της ευρωπαϊκής αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο. Πρόκειται για ένα ρεκόρ που σημειώθηκε πριν την εφαρμογή των νέων υψηλών δασμών που καθόρισε η ΕΕ στα εισαγόμενα από την Κίνα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να προστατέψει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, αναφέρει το Bloomberg.
Οι κινέζοι κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβαρύνονται πλέον με τους αυστηρούς δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τέθηκαν σε ισχύ στις αρχές αυτού του μήνα.
Οι κινέζικες μάρκες κατέγραψαν περισσότερα από 23.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (EV) σε όλη την ΕΕ κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 2024, τα περισσότερα από ποτέ, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Dataforce.
Οι πωλήσεις των κινέζικων EV αυξήθηκαν κατά 72% τον Ιούνιο 2024 σε σχέση με τον Μάιο 2024. Οι εισαγωγές κινεζικής κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από δυτικούς κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, BMW, Cupra, Dacia, Tesla κ.α. υπόκεινται επίσης στους νέους υψηλότερους δασμούς της ΕΕ.
Τα μοντέλα EV της κρατικής κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας Saic επιβαρύνονται με επιπλέον δασμούς 38% και της BYD με 17%. Ήδη υπάρχει τελωνειακός δασμός 10% που επιβαρύνει όλα τα εισαγόμενα από την Κίνα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ενώ η κρατική Saic ήταν υπεύθυνη για το μεγαλύτερο άλμα στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Κίνα, περίπου το 40% των MG4 που ταξινομήθηκαν τον Ιούνιο ήταν αγορές από αντιπροσώπους – «όχι πολύ υγιής ανάπτυξη», δήλωσε ο Gabriel Juhas, επικεφαλής προϊόντων στο Dataforce.
Η εταιρεία προσφέρει γενναιόδωρες συμφωνίες χρηματοδοτικής μίσθωσης, συμπεριλαμβανομένης της προώθησης δύο προς ένα MG4 στη Γερμανία, όπου οι πωλήσεις των EV έχουν εκτοξευθεί.
Σημάδια προόδου υπήρξαν για την BYD, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Η έντονη προβολή της BYD στο Πρωτάθλημα Euro Cup που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία ενημέρωσε τους καταναλωτές, δήλωσε ο Julian Litzinger, αναλυτής της Dataforce.
Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων των EV τον Ιούνιο έπαιξε και η εισαγωγή κινήτρων στην Ιταλία, τα οποία βοήθησαν στον διπλασιασμό των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ σε επιδοτήσεις νέων EV εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από εννέα ώρες, δήλωσε η κυβέρνηση της Ιταλίας. Περίπου το 60% των επιδοτήσεων αξιοποιήθηκε από ιδιώτες και το υπόλοιπο από εταιρείες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ενώπιον της Βουλής ορκίστηκε ο νέος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, ο οποίος διαδέχεται, στο ανώτατο πολιτειακό αξίωμα, την πρώην πρόεδρο του Συμβουλίου της…
Οι αγοραπωλησίες πλοίων «τρέχουν» με επιβραδυνόμενους ρυθμούς το 2025. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Allied, μέχρι στιγμής το α΄…
Θετικοί είναι οι οιωνοί για το εγχείρημα της αξιοποίησης των αποθεμάτων αντιμονίου στη Χίο, καθώς τέσσερις ενδιαφερόμενοι κατέθεσαν μη δεσμευτική προσφορά στην πρώτη φάση…
Εν μέσω σκεπτικισμού αναφορικά με την ανάπτυξη έργων πράσινου υδρογόνου στην Ευρώπη, οι RWE και TotalEnergies υπέγραψαν μια συμφωνία-ορόσημο για τη Γηραιά Ήπειρο. Σύμφωνα…
Καθώς το orderbook των containerships αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς, τα ναυπηγεία μοιάζουν να ασθμαίνουν, αδυνατώντας να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της ζήτησης. Σύμφωνα με…
Toν τριπλασιασμό της πυρηνικός ισχύος έως το 2050 υποστηρίζει μια διακλαδική ομάδα μεγάλων χρηστών ενέργειας μέσω δέσμευσης που υπέγραψε την Τετάρτη 12 Μαρτίου στο…
Οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ θα αποφασίσουν εάν θα εγκρίνουν την εξαγορά της γερμανικής DB Schenker από τη δανική εταιρεία logistics DSV, έως…
Ένα ακόμη απευθείας δρομολόγιο της Aegean, αυτό που θα συνδέει την Αθήνα με το Ερμπίλ, εγκαινιάστηκε τις προηγούμενες. Ο νέος προορισμός που προστέθηκε στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ