
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους του πρώτου εξαμήνου 2024 για τον Όμιλο Χρηματιστηρίου Αθηνών αυξήθηκαν κατά 42,4% και διαμορφώθηκαν στα 9,4 εκατ. ευρώ έναντι 6,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2023.
Η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς αυξήθηκε κατά 10,3 δισ. ευρώ σε σχέση με το τέλος του 2023 και διαμορφώθηκε σε 98,2 δισ. ευρώ. Η μέση ημερήσια συναλλακτική δραστηριότητα της αγοράς το πρώτο εξάμηνο 2024 ενισχύθηκε σημαντικά, φθάνοντας τα 143,8 εκατ. ευρώ
Στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου 2024 αντλήθηκαν συνολικά 1,25 δισ. ευρώ, έναντι 580 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023 (αύξηση 115%). Πραγματοποιήθηκαν δύο νέες εισαγωγές στην Κύρια Αγορά, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης σε αξία αντληθέντων κεφαλαίων μετά το 2006 – κατά την οποία αντλήθηκαν 785 εκατ. ευρώ Επίσης, ξεκίνησε η διαπραγμάτευση δύο νέων ομολογιακών εκδόσεων συνολικής αξίας 330 εκατ. ευρώ, ενώ πραγματοποιήθηκαν εννέα ακόμα εταιρικές πράξεις με συνολικά αντληθέντα κεφάλαια ύψους 90,7 εκατ. ευρώ
O Διευθύνων Σύμβουλος ου Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών, κ. Γιάννος Κοντόπουλος δήλωσε: “Το πρώτο εξάμηνο του 2024 συνεχίστηκε η αναπτυξιακή δυναμική που διαμορφώθηκε για τον Όμιλο Χρηματιστηρίου Αθηνών από τις αρχές του έτους. Η σημαντική αύξηση της κερδοφορίας μας κατά 42,4% είναι ενδεικτική της αποτελεσματικότητας του λειτουργικού μας μοντέλου και θέτει τις βάσεις για μια βιώσιμη και σταθερή ανάπτυξη.
Θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε την στρατηγική μας και στο δεύτερο εξάμηνο του έτους για την προβολή της Αγοράς μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, προκειμένου να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας στον παγκόσμιο επενδυτικό χάρτη, με απώτερο στόχο την τελική μετάταξή μας στις ανεπτυγμένες αγορές μέσα στα επόμενα δύο χρόνια”.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Έμπρακτη είναι η στήριξη της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας στα μικρομεσαία ναυπηγεία της χώρας, μετά και την αύξηση της έκδοσης χρηματοδοτικών εργαλείων γνωστών και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ