Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους του πρώτου εξαμήνου 2024 για τον Όμιλο Χρηματιστηρίου Αθηνών αυξήθηκαν κατά 42,4% και διαμορφώθηκαν στα 9,4 εκατ. ευρώ έναντι 6,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2023.
Η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς αυξήθηκε κατά 10,3 δισ. ευρώ σε σχέση με το τέλος του 2023 και διαμορφώθηκε σε 98,2 δισ. ευρώ. Η μέση ημερήσια συναλλακτική δραστηριότητα της αγοράς το πρώτο εξάμηνο 2024 ενισχύθηκε σημαντικά, φθάνοντας τα 143,8 εκατ. ευρώ
Στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου 2024 αντλήθηκαν συνολικά 1,25 δισ. ευρώ, έναντι 580 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023 (αύξηση 115%). Πραγματοποιήθηκαν δύο νέες εισαγωγές στην Κύρια Αγορά, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης σε αξία αντληθέντων κεφαλαίων μετά το 2006 – κατά την οποία αντλήθηκαν 785 εκατ. ευρώ Επίσης, ξεκίνησε η διαπραγμάτευση δύο νέων ομολογιακών εκδόσεων συνολικής αξίας 330 εκατ. ευρώ, ενώ πραγματοποιήθηκαν εννέα ακόμα εταιρικές πράξεις με συνολικά αντληθέντα κεφάλαια ύψους 90,7 εκατ. ευρώ
O Διευθύνων Σύμβουλος ου Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών, κ. Γιάννος Κοντόπουλος δήλωσε: “Το πρώτο εξάμηνο του 2024 συνεχίστηκε η αναπτυξιακή δυναμική που διαμορφώθηκε για τον Όμιλο Χρηματιστηρίου Αθηνών από τις αρχές του έτους. Η σημαντική αύξηση της κερδοφορίας μας κατά 42,4% είναι ενδεικτική της αποτελεσματικότητας του λειτουργικού μας μοντέλου και θέτει τις βάσεις για μια βιώσιμη και σταθερή ανάπτυξη.
Θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε την στρατηγική μας και στο δεύτερο εξάμηνο του έτους για την προβολή της Αγοράς μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, προκειμένου να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας στον παγκόσμιο επενδυτικό χάρτη, με απώτερο στόχο την τελική μετάταξή μας στις ανεπτυγμένες αγορές μέσα στα επόμενα δύο χρόνια”.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι εγκατεστημένες από τη Μόσχα αρχές στην προσαρτημένη από τη Ρωσία ουκρανική χερσόνησο Κριμαία εξέφρασαν σήμερα φόβους ότι τεράστιες ποσότητες μαζούτ θα φτάσουν στις…
Καθώς η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, ως απότοκο της κλιματικής αλλαγής, προκαλεί ήδη σημαντικά προβλήματα ανά την υφήλιο, ανησυχητικά είναι τα ευρήματα νέας…
Οι αρχές της Φινλανδίας ανακοίνωσαν σήμερα Τετάρτη 8 Ιανουαρίου ότι εξαιτίας σοβαρών ελαττωμάτων απαγορεύθηκε ο πλους του δεξαμενόπλοιου «Eagle S» που θεωρείται ότι ανήκει…
H προσπάθεια ενημέρωσης της κοινωνίας για το σύγχρονο προφίλ της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας αποτελεί διαχρονικά στόχο και προτεραιότητα τόσο των συντακτών όσο και των…
Έπειτα από ένα περιπετειώδες έτος για τις εταιρείες ενέργειας, που σημαδεύτηκε από αστάθεια στις αγορές και έντονη αβεβαιότητα, οι ενεργειακοί κολοσσοί βίωσαν σημαντική πτώση…
Η Κίνα σημείωσε ένα σημαντικό βήμα προς τη χρήση καθαρών καυσίμων στη ναυτιλία, ολοκληρώνοντας τον πρώτο επιτυχή ανεφοδιασμό πλοίου με καύσιμο την αμμωνία. Η…
Δυναμική εκκίνηση στο νέο έτος πραγματοποίησε ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (HD KSOE), καθώς πρόσφατα προχώρησε…
Η στρατηγική της Maersk για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος ενισχύεται από τη συνεργασία της με την TMC Compressors (TMC) και τη Yangzijiang…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ