Loading: News Submenu
Header Scripts Init

«Κομφούζιο» στο Μπαγκλαντές με τις θαλάσσιες μεταφορές σε πρώτο πλάνο

«Κομφούζιο» στο Μπαγκλαντές με τις θαλάσσιες μεταφορές σε πρώτο πλάνο

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η βιομηχανία ενδυμάτων του Μπανγκλαντές παραπαίει, μετά την επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας και διακοπής των επικοινωνιών από τις Αρχές, στο πλαίσιο της φονικής καταστολής των φοιτητικών διαδηλώσεων. Ως εκ τούτου, τα εργοστάσια έκλεισαν και οι αποστολές από τον δεύτερο μεγαλύτερο εξαγωγέα ενδυμάτων στον κόσμο διακόπηκαν.

Περισσότεροι από 100 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους τις τελευταίες ημέρες σε συγκρούσεις μεταξύ αστυνομίας και φοιτητών, οι οποίοι διαδηλώνουν κατά ενός συστήματος ποσόστωσης θέσεων εργασίας.

Οι Αρχές επέβαλαν την περασμένη εβδομάδα απαγόρευση της κυκλοφορίας, διέκοψαν τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου και ανέπτυξαν τον στρατό, ενώ οι δυνάμεις ασφαλείας φέρονται να έδωσαν εντολή να πυροβολούν κατά πόδας[AS1] . Οι περιορισμοί άρθηκαν εν μέρει, με αποτέλεσμα το μερικό άνοιγμα των εργοστασίων, αν και η συνδεσιμότητα παρέμεινε αποσπασματική.

Οι αναταραχές στη χώρα έχουν θορυβήσει κολοσσούς της λιανικής αγοράς, όπως η H&M, ενώ την ίδια ώρα οι ροές των παραγγελιών έχουν καθυστερήσει και τα κόστη μεταφοράς αυξάνονται.

Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν σε διεθνή ΜΜΕ ότι έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη προς το Μπανγκλαντές ως προς το ότι μπορεί να λειτουργήσει εύρυθμα ως κράτος. Την ίδια ώρα, σημειώνουν ότι οι καθυστερήσεις στη μεταφορά εμπορευμάτων στα διεθνή λιμάνια θα ωθήσουν αγοραστές από τη Δύση να μετατοπίσουν μέρος των εφοδιαστικών τους αλυσίδων σε άλλες χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας, όπως το Βιετνάμ και η Καμπότζη.

Αναλυτές εκτιμούν ότι το έμφραγμα στο Μπανγκλαντές έχει βαρύ τίμημα για την οικονομία της χώρας, η οποία εξυμνήθηκε για τον ταχύ μετασχηματισμό της με γνώμονα τις εξαγωγές. Στο ίδιο μήκος κύματος, στελέχη του Συνδέσμου Κατασκευαστών και Εξαγωγέων Ενδυμάτων του Μπανγκλαντές δήλωσαν στο Al Jazeera ότι η βιομηχανία απώλεσε $150 εκατ. την ημέρα κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Οι επιπτώσεις των διαδηλώσεων θα αυξήσουν το κόστος των μεταφορών, που παρουσιάζει ήδη σημαντική άνοδο, λόγω των συγκρούσεων στην Ερυθρά Θάλασσα. Κατά την Xeneta, οι ναύλοι για τις εξαγωγές από το λιμάνι Chittagong του Μπανγκλαντές προς τη βόρεια Ευρώπη έχουν τριπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο σε $6.400/FEU.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Σχετικά Άρθρα

Συνεργασία C&A Σταύρος Κασιδιάρης Α.Ε. και ΕΛΤΡΑΚ Α.Ε για έργο κατασκευής ηλεκτρολογικών πινάκων ισχύος και αυτοματισμού

  Η εταιρεία C&A Σταύρος Κασιδιάρης Α.Ε. σε συνεργασία με την ΕΛΤΡΑΚ Α.Ε. ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα ακόμα έργο κατασκευής ηλεκτρολογικών πινάκων ισχύος και…

Νέο βήμα ψηφιοποίησης για τον λιμένα Θεσσαλονίκης

Η ΟΛΘ Α.Ε. ενισχύει τις δυνατότητες διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων ψυγείων, ενσωματώνοντας την αυτοματοποιημένη πλατφόρμα παρακολούθησης ψυγείων GRASP της RTE. Το προηγμένο αυτό σύστημα, σε συνδυασμό…

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Μαζικό κύμα επιθέσεων σε σιδηροδρομικές υποδομές στη Γαλλία

Η γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων SNCF υπέστη στη διάρκεια της νύχτας της Πέμπτης προς σήμερα Παρασκευή “μαζική επίθεση μεγάλης κλίμακας για την παράλυση” του δικτύου…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }