![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2022/07/202207270852348328.jpg)
Oι Έλληνες πλοιοκτήτες εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν στις παραγγελίες πλοίων, με έμφαση να δίνεται πρόσφατα στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η DryDel Shipping, συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα, προχώρησε στην παραγγελία ενός ακόμα bulk carrier, χωρητικότητας 63.500 dwt, το οποίο θα κατασκευαστεί από το ιαπωνικό ναυπηγείο Tsuneishi, με την παράδοσή του να αναμένεται εντός του 2028. Η εν λόγω παραγγελία έρχεται, λίγες εβδομάδες αφότου η DryDel παρέλαβε δύο bulk carriers, χωρητικότητας 40.000 dwt και παράλληλα βρίσκεται εν αναμονή παραλαβής ακόμη δύο. Επιπλέον, τον περασμένο Απρίλιο η εταιρεία είχε τοποθετήσει παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός bulk carrier 64.000 dwt, επίσης σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας.
Παράλληλα, σε σημαντική επενδυτική κίνηση προέβη πρόσφατα η Sea Traders του Ομίλου Προκοπίου, η οποία παρήγγειλε τέσσερα bulk carriers, χωρητικότητας 63.500 dwt, αξίας περίπου $33 εκατ. το καθένα,. βάσει των δεδομένων της Allied. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από το κινεζικό ναυπηγείο Sainty Yangzhou, με ορίζοντα παράδοσης μεταξύ του β’ τριμήνου 2026 και του α’ τριμήνου 2027. Επίσης, η συμφωνία προβλέπει δικαίωμα προαίρεσης, από την πλευρά της Sea Traders, για τη ναυπήγηση ακόμη δύο πλοίων ίδιων προδιαγραφών.
Οι παραπάνω παραγγελίες τις Sea Traders, προστίθενται σε εκείνες των τεσσάρων Kamsarmax bulk carriers, χωρητικότητας 82.000 dwt, που είχε τοποθετήσει τον περασμένο Μάρτιο, ενώ πέρυσι είχε προβεί σε παραγγελίες για 18 Kamsarmax bulk carriers και πραάλληλα το orderbook της εταιρείας περιλάμβανε επίσης 22 Panamax bulk carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Mε το σύνθημα «Πάμε Ελλάδα» γραμμένο στο σώμα του αεροσκάφους της Aegean, ένα σύγχρονο Airbus A320 neo, αναχώρησε για την Γαλλία η αποστολή της…
«Το όνομά της GasLog Italy» είναι η φράση με την οποία ξεκίνησε η GasLog ανάρτησή της σήμερα, μέσω της οποίας γνωστοποίησε την τελετή ονοματοδοσίας…
Καθώς οι επιθέσεις των, προσκείμενων στο Ιράν, Χούθι συνεχίζονται, η ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα έχει καταστεί επικίνδυνη, με αποτέλεσμα τα περισσότερα πλοία να επιλέγουν…
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του ιταλικού πλοίου levoli Relume για την ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης – Κύπρου στα διεθνή ύδατα μεταξύ Κάσου και Καρπάθου, ανακοίνωσε σήμερα…
Το έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την απόκτηση πλοίων παραδοσιακά οδηγεί σε άνοδο των αξιών τους, με τα τελευταία έτη να μην αποτελούν εξαίρεση. Από…
Η υιοθέτηση βιοκαυσίμων αποτελεί για πολλούς στη ναυτιλία μια βραχυπρόθεσμη περιβαλλοντική πρωτοβουλία μέχρι την οριστική μετάβαση σε ναυτιλιακά καύσιμα χαμηλών ή ακόμα και μηδενικών…
H Επιτροπή Ανταγωνισμού της Τουρκίας ενέκρινε τη συγχώνευση των DP World και Evyap Group, δύο εκ των κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο των logistics, οι…
Στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης της ναυτιλίας, η σκωτσέζικη κυβέρνηση επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή με τη μερική απανθρακοποίηση του ακτοπλοϊκού δικτύου των Clyde…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ