Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Παραγγελίες πλοίων: «Ασταμάτητοι» οι Έλληνες πλοιοκτήτες

Παραγγελίες πλοίων: «Ασταμάτητοι» οι Έλληνες πλοιοκτήτες

Email
LinkedIn
Facebook
X

Oι Έλληνες πλοιοκτήτες εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν στις παραγγελίες πλοίων, με έμφαση να δίνεται πρόσφατα στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η DryDel Shipping, συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα, προχώρησε στην παραγγελία ενός ακόμα bulk carrier, χωρητικότητας 63.500 dwt, το οποίο θα κατασκευαστεί από το ιαπωνικό ναυπηγείο Tsuneishi, με την παράδοσή του να αναμένεται εντός του 2028. Η εν λόγω παραγγελία έρχεται, λίγες εβδομάδες αφότου η DryDel παρέλαβε δύο bulk carriers, χωρητικότητας 40.000 dwt και παράλληλα βρίσκεται εν αναμονή παραλαβής ακόμη δύο. Επιπλέον, τον περασμένο Απρίλιο η εταιρεία είχε τοποθετήσει παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός bulk carrier 64.000 dwt, επίσης σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας.

Παράλληλα, σε σημαντική επενδυτική κίνηση προέβη πρόσφατα η Sea Traders του Ομίλου Προκοπίου, η οποία παρήγγειλε τέσσερα bulk carriers, χωρητικότητας 63.500 dwt, αξίας περίπου $33 εκατ. το καθένα,. βάσει των δεδομένων της Allied. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από το κινεζικό ναυπηγείο Sainty Yangzhou, με ορίζοντα παράδοσης μεταξύ του β’ τριμήνου 2026 και του α’ τριμήνου 2027. Επίσης, η συμφωνία προβλέπει δικαίωμα προαίρεσης, από την πλευρά της Sea Traders, για τη ναυπήγηση ακόμη δύο πλοίων ίδιων προδιαγραφών.

Οι παραπάνω παραγγελίες τις  Sea Traders, προστίθενται σε εκείνες των τεσσάρων Kamsarmax bulk carriers, χωρητικότητας 82.000 dwt, που είχε τοποθετήσει τον περασμένο Μάρτιο, ενώ πέρυσι είχε προβεί σε παραγγελίες για 18 Kamsarmax bulk carriers και πραάλληλα το orderbook της εταιρείας περιλάμβανε επίσης 22 Panamax bulk carriers.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Οι επιθέσεις των Χούθι και οι παράπλευρες συνέπειες για το περιβάλλον

Καθώς οι επιθέσεις των, προσκείμενων στο Ιράν, Χούθι συνεχίζονται, η ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα έχει καταστεί επικίνδυνη, με αποτέλεσμα τα περισσότερα πλοία να επιλέγουν…

Έντονη κινητικότητα για τη χρήση βιοκαυσίμων από τη ναυτιλία

Η υιοθέτηση βιοκαυσίμων αποτελεί για πολλούς στη ναυτιλία μια βραχυπρόθεσμη περιβαλλοντική πρωτοβουλία μέχρι την οριστική μετάβαση σε ναυτιλιακά καύσιμα χαμηλών ή ακόμα και μηδενικών…

Ηλεκτρικά ferries, γέφυρα για τις νησιωτικές κοινότητες στη Σκωτία

Στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης της ναυτιλίας, η σκωτσέζικη κυβέρνηση επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή με τη μερική απανθρακοποίηση του ακτοπλοϊκού δικτύου των Clyde…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024