![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407221120060899-900x600.jpg)
Παρά τις αυξημένες παραδόσεις νεότευκτων και κατ’ επέκταση την αύξηση του παγκόσμιου στόλου σε υψηλά επίπεδα, οι κολοσσοί των τακτικών γραμμών συνεχίζουν ασταμάτητα να επενδύουν σε νεότευκτα πλοία.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η CMA CGM τοποθέτησε παραγγελίες για την κατασκευή containerships μεγάλης μεταφορικής ικανότητας στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Η πρώτη παραγγελία αφορά την κατασκευή έξι containerships 16.000 TEUs, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος $222 εκατ., τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2027 και του 2028.
Η δεύτερη παραγγελία είναι πανομοιότυπη, με μοναδική διαφορά ότι τα πλοία θα κατασκευαστούν από τη Hyundai Samho Heavy Industries έναντι της Hyundai Heavy Industries. Ωστόσο, και τα δύο ναυπηγεία συνιστούν θυγατρικές της HD KSOE. Συνεπώς, η CMA CGM προέβη σε παραγγελίες για 12 containerships, τα οποία μάλιστα θα είναι διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG.
Την ίδια ώρα, η Ocean Network Express τοποθέτησε δύο παραγγελίες σε κινεζικά ναυπηγεία. Καθεμία από τις δύο αφορά την κατασκευή πέντε containerships, μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEUs έκαστο, με κόστος $170 εκατ. για κάθε πλοίο και ημερομηνία παράδοσης μεταξύ του 2027 και του 2028. Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου κατανάλωσης και μεθανόλης. Πέντε πλοία θα κατασκευαστούν από την Yangzijang και ακόμα πέντε από το ναυπηγείο Jiangnan, όπως καταδεικνύουν δεδομένα της Xclusiv.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Mε το σύνθημα «Πάμε Ελλάδα» γραμμένο στο σώμα του αεροσκάφους της Aegean, ένα σύγχρονο Airbus A320 neo, αναχώρησε για την Γαλλία η αποστολή της…
«Το όνομά της GasLog Italy» είναι η φράση με την οποία ξεκίνησε η GasLog ανάρτησή της σήμερα, μέσω της οποίας γνωστοποίησε την τελετή ονοματοδοσίας…
Καθώς οι επιθέσεις των, προσκείμενων στο Ιράν, Χούθι συνεχίζονται, η ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα έχει καταστεί επικίνδυνη, με αποτέλεσμα τα περισσότερα πλοία να επιλέγουν…
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του ιταλικού πλοίου levoli Relume για την ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης – Κύπρου στα διεθνή ύδατα μεταξύ Κάσου και Καρπάθου, ανακοίνωσε σήμερα…
Το έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την απόκτηση πλοίων παραδοσιακά οδηγεί σε άνοδο των αξιών τους, με τα τελευταία έτη να μην αποτελούν εξαίρεση. Από…
Η υιοθέτηση βιοκαυσίμων αποτελεί για πολλούς στη ναυτιλία μια βραχυπρόθεσμη περιβαλλοντική πρωτοβουλία μέχρι την οριστική μετάβαση σε ναυτιλιακά καύσιμα χαμηλών ή ακόμα και μηδενικών…
Oι Έλληνες πλοιοκτήτες εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν στις παραγγελίες πλοίων, με έμφαση να δίνεται πρόσφατα στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
H Επιτροπή Ανταγωνισμού της Τουρκίας ενέκρινε τη συγχώνευση των DP World και Evyap Group, δύο εκ των κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο των logistics, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ