Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Τα πλοία διπλού καυσίμου, ολοένα δημοφιλέστερη επιλογή;

Τα πλοία διπλού καυσίμου, ολοένα δημοφιλέστερη επιλογή;

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Σταθερά βήματα προς ένα πιο πράσινο αύριο συνεχίζει να πραγματοποιεί η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς ολοένα και περισσότερα πλοία είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της Veson Nautical, το 2024 αναμένεται να παραδοθούν συνολικά 151 πλοία διπλού καυσίμου, επίπεδα που συνιστούν άνοδο της τάξεως του 72% σε ετήσια βάση, καθώς το 2023 παραδόθηκαν συνολικά 88 τέτοια πλοία.

Μεγάλο μέρος των εν λόγω πλοίων είναι containerships: Το 2023 παραδόθηκαν 29 containerships διπλού καυσίμου, ενώ το 2024 αναμένεται να παραδοθούν 99 (+241%). Η συγκεκριμένη τάση προβλέπεται πως θα επιμείνει, δεδομένου ότι περίπου οι μισές παραγγελίες που έχουν τοποθετεί φέτος αφορούν πλοία εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου.

Όσον αφορά τα tankers, το 2024 αναμένεται να παραδοθούν 35 πλοία διπλού καυσίμου, έναντι 40 το 2023 (-13%). Ετήσια πτώση σημειώνεται και στα bulk carriers, βάσει της Veson Nautical, ίση με 11%.

Σε κάθε περίπτωση, ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι και η μεταβολή του συνόλου των παραγγελιών από έτος σε έτος. Προκειμένου να αξιολογηθούν πραγματικά οι ποσοστιαίες μεταβολές που καταγράφονται, είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε πόσα ‒λιγότερα ή περισσότερα‒ πλοία παραδόθηκαν το 2023 και πόσα το 2024.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η «χρυσή εποχή» του LNG ξεκινά;

Σε νέα εποχή αναμένεται να εισέλθει η παγκόσμια αγορά LNG ελέω ολοκλήρωσης τόσο ναυπηγήσεων πλοίων όσο και έργων υποδομών. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης της…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024