Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Παραγγελίες πλοίων: Η κόντρα για τη… δεύτερη θέση

Παραγγελίες πλοίων: Η κόντρα για τη… δεύτερη θέση

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Παρότι εδώ και αρκετά έτη Νότια Κορέα και Κίνα κοντράρονταν για την κορυφή στη ναυπηγική βιομηχανία, τους τελευταίους μήνες, ελέω περιορισμένων slots, η πρωτοκαθεδρία της Κίνας παραμένει αδιαφιλονίκητη, με τη Νότια Κορέα να κοντράρεται πλέον με την Ιαπωνία για τη δεύτερη θέση της κατάταξης.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, τους τελευταίους 12 μήνες, τα ιαπωνικά ναυπηγεία έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για την κατασκευή 219 πλοίων. Στα πλοία αυτά συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων 82 bulk carriers, 55 tankers, ένα containership και 14 υγραεριοφόρα.

Την ίδια ώρα, βάσει της Allied, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για 215 πλοία τους τελευταίους 12 μήνες, μόλις τέσσερα λιγότερα από ό,τι τα ιαπωνικά ναυπηγεία. Στα πλοία αυτά συγκαταλέγονται 70 δεξαμενόπλοια, δύο containerships και 129 υγραεριοφόρα, καταδεικνύοντας εκ νέου ότι πλέον βαριά χαρτιά για τη ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας είναι τα tankers και τα gas carriers.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι, το ίδιο χρονικό διάστημα, η Κίνα έχει εξασφαλίσει παραγγελίες για 1.023 πλοία, στην πλειοψηφία τους bulk carriers και δεξαμενόπλοια.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Βραβεία Ευκράντη: Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής Ναυτιλίας