Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Έλληνες πλοιοκτήτες ταράζουν τα ύδατα στις παραγγελίες πλοίων

Έλληνες πλοιοκτήτες ταράζουν τα ύδατα στις παραγγελίες πλοίων

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Τα ύδατα στις παραγγελίες πλοίων συνεχίζουν να ταράσσουν Έλληνες πλοιοκτήτες, οι οποίοι τοποθετούν δίχως σταματημό νέες παραγγελίες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει διαθέσιμων πληροφορίων σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, την εβδομάδα με πέρας την Παρασκευή 12η Ιουλίου οι εταιρείες Danaos, Capital και Brave Maritime προέβησαν σε νέες παραγγελίες για νεότευκτα πλοία.

Η Danaos, με επικεφαλής τον δρα Ιωάννη Κούστα προχώρησε σε παραγγελία για τέσσερα containerships μεταφορικής ικανότητας 9.200 TEUs έκαστο. Τα πλοία θα κατασκευαστούν στην Κίνα, θα έχουν κόστος μεταξύ των $104 εκατ. και $105 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ των ετών 2027 και 2028.

Η Capital, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη, προχώρησε σε παραγγελία για έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα κατασκευαστούν επίσης στην Κίνα. Καθένα εκ των πλοίων θα έχει μεταφορική ικανότητα 8.400 TEUs και κόστος $125 εκατ. και η παράδοσή τους αναμένεται να εκκινήσει από το 2027. Βάσει της Allied, η Capital διατηρεί δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή επιπλέον τεσσάρων πλοίων ίδιων προδιαγραφών.

Παράλληλα, σε παραγγελία προχώρησε και η Brave Maritime, με επικεφαλής τον κ. Χάρη Βαφειά. Η εταιρεία τοποθέτησε παραγγελία στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 50.000 dwt. Καθένα από τα πλοία έχει κόστος $54 εκατ. και η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα το α’ τρίμηνο του 2027.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Βραβεία Ευκράντη: Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής Ναυτιλίας