![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407101400057146-900x608.jpg)
Καθώς οι συμβάσεις των εργαζομένων στους λιμένες της Ανατολικής Ακτής και του Κόλπου του Μεξικού ολοκληρώνονται στις 30 Σεπτεμβρίου και ενώ οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στους λιμενεργάτες και τους εργοδότες δεν έχουν ευοδωθεί, αυξάνονται οι πιθανότητες για την κήρυξη εκτεταμένων απεργιών στους λιμένες.
Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της International Longshoremen’s Association (ILA), Harold J. Daggett, σε πρόσφατες δηλώσεις του στα ΜΜΕ, προειδοποίησε τις διαχειρίστριες εταιρείες λιμένων, που εκπροσωπούνται από τη United States Maritime Alliance (USMX) ότι, εφόσον δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα των λιμενεργατών τις επόμενες 80 ημέρες, τότε θα πραγματοποιηθούν εκτεταμένες απεργίες στους λιμένες, αρχής γενομένης από την 1η Οκτωβρίου.
Η ILA αποτελεί το μεγαλύτερο συνδικάτο λιμενεργατών στη Βόρεια Αμερική, εκπροσωπώντας 85.000 εργαζομένους, που απασχολούνται στους λιμένες της Ανατολικής Ακτής, του, Κόλπου του Μεξικού, του Πουέρτο Ρίκο, των Μεγάλων Λιμνών και των μεγάλων ποταμών των ΗΠΑ.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η ILA είχε ακυρώσει τις προγραμματισμένες διαπραγματεύσεις με την USMX, αφού ανακάλυψε ότι η APM Terminals και η Maersk Line χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα Auto Gate, το οποίο μπορεί να συντονίσει αυτόνομα τις κινήσεις των φορτηγών εντός των λιμένων, αντικαθιστώντας έτσι τους λιμενεργάτες. Αυτό το σύστημα, που αρχικά εντοπίστηκε στον λιμένα του Μόμπιλ της Αλαμπάμα, φέρεται να χρησιμοποιείται και σε άλλους λιμένες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ