![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/03/202403080903266297.jpg)
H κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα και η συνεπακόλουθη εκτόξευση των ναύλων των containerships είχαν ως αποτέλεσμα την άνοδο των deals στη second-hand αγορά.
Μετά από μια πτώση των συναλλαγών το β΄ εξάμηνο του 2023, περισσότερα από 500.000 TEUs άλλαξαν χέρια το α΄ εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner. Οι liner εταιρείες έσπευσαν να αυξήσουν τους στόλους τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση των μακρύτερων ταξιδιών λόγω της αποφυγής της Ερυθράς Θάλασσας.
Αναλυτικότερα, 141 πλοία μεταφορικής ικανότητας 572.600 TEUs αγοράστηκαν και πουλήθηκαν μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου ή 23 ανά μήνα. Ενδεικτικά, το β΄ εξάμηνο του 2023, στη δευτερογενή αγορά άλλαξαν χέρια 15 containerships.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ