Επιμένοντας στην πρωτοβουλία της στα τέλη του 2023, η Maersk Τankers προχωρά σε νέα παραγγελία με άξονα το μέλλον των θαλάσσιων μεταφορών.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η Maersk Tankers τοποθέτησε νέα παραγγελία για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς αμμωνίας μεταφορικής ικανότητας 93.000 κ.μ. έκαστο. Τα συγκεκριμένα πλοία θα κατασκευαστούν από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard και αναμένεται να παραδοθούν το 2028. Βάσει της Xclusiv, η συγκεκριμένη συμφωνία φέρεται να αποτελεί απότοκο αξιοποίησης δικαιώματος προαίρεσης της Maersk Tankers.
Άλλωστε, τον Δεκέμβριο του 2023, η εταιρεία πραγματοποίησε ένα δυναμικό βήμα στην αγορά των VLACs, τοποθετώντας παραγγελία για την κατασκευή δέκα πλοίων. Η τότε παραγγελία είχε πραγματοποιηθεί στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries και περιλάμβανε δικαίωμα προαίρεσης για επιπλέον έξι πλοία ίδιων προδιαγραφών.
Hyundai Mipo Dockyard και Hyundai Samho Heavy Industries αποτελούν θυγατρικές της HD KSOE.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ