![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407101400057146-900x608.jpg)
Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τις δραστηριότητες μεταφόρτωσης κερδίζοντας μερίδιο από τη Σρι Λάνκα, που παραδοσιακά ηγείται του τομέα, η Λιμενική Αρχή του Cochin αποκάλυψε τα πλάνα της για την εκβάθυνση του καναλιού που οδηγεί στον Διεθνή Σταθμό Μεταφόρτωσης Εμπορευματοκιβωτίων (International Container Transshipment Terminal ‒ ICTT) από τα 14,5 στα 16 μέτρα.
Έχοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετεί μεγαλύτερα πλοία, η Λιμενική Αρχή του Cochin φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τον λιμένα βαθέων υδάτων Vizhinjam, το οποίο με βύθισμα τα 20 μ. θα εκκινήσει τη λειτουργία του το γ΄ τρίμηνο.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Λιμενικής Αρχής του Cochin σημειώνει σε ΜΜΕ της Ινδίας ότι, καθώς το μέγεθος των containerships έχει αυξηθεί σημαντικά, απαιτείται βύθισμα που να κυμαίνεται μεταξύ 16 και 18 μέτρων και ουσιαστικά θα προσελκύσει φορτία μεταφόρτωσης.
Σχεδόν το 75% του μεταφορτωμένου φορτίου της Ινδίας διακινείται σε λιμένες εκτός Ινδίας. Το Κολόμπο, η Σιγκαπούρη και το Port Klang διαχειρίζονται περισσότερο από το 85% αυτού του όγκου, κάτι που το Νέο Δελχί επιθυμεί να αλλάξει προσελκύοντας αυτά τα φορτία στα δικά τους λιμάνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ