Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Οι μεταφορτώσεις στα «θέλω» της Ινδίας

Οι μεταφορτώσεις στα «θέλω» της Ινδίας

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τις δραστηριότητες μεταφόρτωσης κερδίζοντας μερίδιο από τη Σρι Λάνκα, που παραδοσιακά ηγείται του τομέα, η Λιμενική Αρχή του Cochin αποκάλυψε τα πλάνα της για την εκβάθυνση του καναλιού που οδηγεί στον Διεθνή Σταθμό Μεταφόρτωσης Εμπορευματοκιβωτίων (International Container Transshipment Terminal ‒ ICTT) από τα 14,5 στα 16 μέτρα.

Έχοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετεί μεγαλύτερα πλοία, η Λιμενική Αρχή του Cochin φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τον λιμένα βαθέων υδάτων Vizhinjam, το οποίο με βύθισμα τα 20 μ. θα εκκινήσει τη λειτουργία του το γ΄ τρίμηνο.

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Λιμενικής Αρχής του Cochin σημειώνει σε ΜΜΕ της Ινδίας ότι, καθώς το μέγεθος των containerships έχει αυξηθεί σημαντικά, απαιτείται βύθισμα που να κυμαίνεται μεταξύ 16 και 18 μέτρων και ουσιαστικά θα προσελκύσει φορτία μεταφόρτωσης.

Σχεδόν το 75% του μεταφορτωμένου φορτίου της Ινδίας διακινείται σε λιμένες εκτός Ινδίας. Το Κολόμπο, η Σιγκαπούρη και το Port Klang διαχειρίζονται περισσότερο από το 85% αυτού του όγκου, κάτι που το Νέο Δελχί επιθυμεί να αλλάξει προσελκύοντας αυτά τα φορτία στα δικά τους λιμάνια.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Βραβεία Ευκράντη: Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής Ναυτιλίας