Εισαγωγικό κείμενο
![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407101400057146-900x608.jpg)
Κανένα «διάλειμμα» για τους Έλληνες πλοιοκτήτες όσον αφορά τις παραγγελίες πλοίων, με τις εταιρείες Laskaridis Maritime, Evalend, TEN και Danaos να προβαίνουν σε νέες παραγγελίες, ενισχύοντας το orderbook τους και συνεπώς δρομολογώντας την ανανέωση των στόλων τους.
Ειδικότερα, βάσει δεδομένων πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η Laskaridis Maritime, με επικεφαλής τον κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη, τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή πέντε δεξαμενόπλοιων μεγέθους MR (49.000 dwt). Τα συγκεκριμένα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2026 και του 2027 από το κινεζικό ναυπηγείο Penglai Jinglu.
Επιπλέον, η Evalend, με επικεφαλής τον κ. Κρίτωνα Λεντούδη, προέβη σε παραγγελία για τέσσερα δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 37.000 dwt έκαστο στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard. Όπως καταδεικνύουν δεδομένα της Xclusiv, καθένα εκ των πλοίων θα έχει κόστος $48 εκατ. και η παράδοσή τους αναμένεται το 2026.
Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι σε παραγγελίες προχώρησαν και οι TEN, με επικεφαλής τον δρα Νικόλα Τσάκο, αλλά και η Danaos με επικεφαλής τον δρα Ιωάννη Κούστα. Η TEN παρήγγειλε πέντε δεξαμενόπλοια, τα οποία θα κατασκευαστούν στην Κίνα, ενώ η Danaos πέντε containerships, τα οποία θα κατασκευαστούν επίσης στην Κίνα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ