
Πολλά συνδικάτα εργαζομένων σε αεροδρόμια που εξυπηρετούν το Παρίσι κάλεσαν τα μέλη τους να απεργήσουν στις 17 Ιουλίου, δηλαδή δέκα ημέρες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, ζητώντας να δοθεί επίδομα «σε όλο το προσωπικό» για αυτήν την περίοδο που η κίνηση θα είναι ιδιαίτερα αυξημένη στη γαλλική πρωτεύουσα.
Τα συνδικάτα CGT, CFDT, FO και UNSA κατήγγειλαν «την επιδείνωση των συνθηκών εργασίας» και ζήτησαν να αποζημιωθεί όλο το προσωπικό καθώς και να γίνουν μαζικές προσλήψεις για να καλυφθούν οι ανάγκες κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων. Όμως ο πρόεδρος-διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ADP, της εταιρείας που διαχειρίζεται τα αεροδρόμια, ο Ογκουστέν ντε Ρομανέ, έλαβε τη «μονομερή» απόφαση να χορηγήσει πριμ «μόνο σε ένα μέρος του προσωπικού», ανέφεραν στην κοινή ανακοίνωσή τους.
«Όλα τα συνδικάτα κατήγγειλαν ομόφωνα αυτές τις μεθόδους διχασμού της διοίκησης», πρόσθεσαν, χαρακτηρίζοντας «δογματική» την άρνηση του προέδρου-διευθύνοντος συμβούλου να δοθεί αποζημίωση σε όλους τους εργαζομένους.
Κατά τη θερινή περίοδο τα αεροδρόμια Ρουασί-Σαρλ-ντε-Γκολ και Ορλί υποδέχονται καθημερινά περίπου 350.000 επιβάτες. Ο όμιλος ADP δεν αναμένει ότι θα αυξηθεί ο όγκος των ταξιδιωτών λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά έλαβε μέτρα για να διασφαλίσει την έγκαιρη άφιξη των αθλητών, με ειδικές διαδρομές και εφήμερες υποδομές. Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ωστόσο ζητούν «εδώ και μήνες» να ληφθούν μέτρα για να αντιμετωπιστεί η αύξηση της επιβατικής κίνησης, όπως υπενθύμισαν σε μια ανακοίνωσή τους στα μέσα Ιουνίου. Οι γενικές συνελεύσεις τους συμφώνησαν να οργανωθεί μια απεργιακή κινητοποίηση για τις 17 Ιουλίου.
Οι εργαζόμενοι σε πολλούς τομείς και εταιρείες του δημοσίου κινητοποιήθηκαν επιτυχώς τους τελευταίους μήνες, ζητώντας να τους δοθούν επιδόματα παραγωγικότητας λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου έλαβαν χώρα εκλογές στη Γερμανία, με τους συντηρητικούς να επικρατούν. Δεύτερη σε ψήφους η ΑfD (Εναλλακτική για τη Γερμανία), γεγονός…
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ