![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/05/202405020737379872.jpg)
Τη συμφωνία ΤΧΣ και Thrivest για τους όρους συγχώνευσης με την Παγκρήτια και την κεφαλαιακή ενίσχυση ανακοίνωσε η Αttica Bank, επιβεβαιώνοντας ότι δόθηκε παράταση από την ΤτΕ για την ολοκλήρωση των σχετικών εσωτερικών διαδικασιών. Ειδικότερα όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Attica Bank:
«Αναφερόμενοι στην από 27.06.2024 επιστολή της ΤτΕ, ζητήθηκε από την Attica Bank ενημέρωση για τον τρόπο διασφάλισης της συμμόρφωσης της νέας τραπεζικής οντότητας που θα προκύψει μετά τη σκοπούμενη συγχώνευση Attica Bank – Παγκρήτιας Τράπεζας με τους ελάχιστους εν ισχύι υποχρεωτικούς εποπτικούς δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας λαμβάνοντας υπόψη τις αναμενόμενες ζημίες σε περίπτωση υπαγωγής των χαρτοφυλακίων στο πρόγραμμα “ΗΡΑΚΛΗΣ ΙΙΙ”, καθώς και η άμεση προσκόμιση σχεδίου συμφωνίας των βασικών μετόχων των πιστωτικών ιδρυμάτων επί της αρχής και επί του τρόπου εξεύρεσης των απαραίτητων κεφαλαίων.
»Βάσει έγγραφης ενημέρωσης που έλαβε η Τράπεζα από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (το «ΤΧΣ»), και από τη Thrivest Holding Ltd, οι δύο μέτοχοι επιβεβαίωσαν ότι επιτεύχθηκε επί της αρχής συμφωνία επί κοινώς αποδεκτού κειμένου που περιλαμβάνει τους βασικούς όρους της σκοπούμενης συγχώνευσης με την Παγκρήτια Τράπεζα και την κεφαλαιακή ενίσχυση του νέου τραπεζικού σχήματος. Για την τελική υπογραφή της συμφωνίας θα πρέπει να τηρηθούν οι εσωτερικές διαδικασίες των μετόχων βάσει και του νόμου του ΤΧΣ. Η Τράπεζα θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό όταν θα οριστικοποιηθεί η συμφωνία μεταξύ των μετόχων και της γνωστοποιηθούν οι επιμέρους όροι αυτής, όπως και για οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη.
»Εν αναμονή των ανωτέρω, η Attica Bank αιτήθηκε και έλαβε από την Τράπεζα της Ελλάδος («ΤτΕ») παράταση απάντησης μέχρι την Παρασκευή 12 Ιουλίου».
Παράλληλα, η συγχώνευση των δύο τραπεζών θα φέρει σαφώς και συγχώνευση των χαρτοφυλακίων τους, γεγονός που ενδέχεται να επιδράσει θετικά στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση. Άλλωστε, η Παγκρήτια Τράπεζα το 2023 ξεκίνησε να οικοδομεί το ναυτιλιακό της χαρτοφυλάκιο, το οποίο και υποστηρίζει σε πρόσφατη ανακοίνωσει πως πλέον είναι σημαντικό.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων SNCF υπέστη στη διάρκεια της νύχτας της Πέμπτης προς σήμερα Παρασκευή “μαζική επίθεση μεγάλης κλίμακας για την παράλυση” του δικτύου…
Σε υψηλά επίπεδα παραμένουν οι ναύλοι των containerships, παρότι ο σχετικός δείκτης της Drewry, WCI, σημείωσε πτώση της τάξεως του 2% την εβδομάδα με…
Χαμόγελα για το διά θαλάσσης εμπόριο έφερε η δημοσιοποίηση των δεδομένων της Στατιστικής Αρχής της Κίνας για τις εισαγωγές κύριων εμπορευμάτων, όπως άνθρακας, σιδηρομετάλλευμα…
Ενώ η παραγωγή πετρελαίου από τον OPEC+ αυξάνεται, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ζήτησης και καθώς οι αναλυτές της αγοράς κάνουν λόγο για πλεονασματική…
Στο πλαίσιο των συνεχόμενων ενεργειών για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, η Mitsui O.S.K. Lines (MOL) ανακοίνωσε πρόσφατα την πρόθεσή της να επενδύσει στην εταιρεία…
Tη δέσμευσή της να μη χρησιμοποιεί το Βόρειο Πέρασμα ως ναυτιλιακή οδό επανέλαβε η MSC με σχετική ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο…
Καθώς η παραγωγή φυσικού αερίου στη Βενεζουέλα βρίσκεται σε ύφεση, τα βλέμματα στρέφονται στις προεδρικές εκλογές, το αποτέλεσμα των οποίων θα καθορίσει την πολιτική…
Τη συμφωνία της για την απόκτηση, μέσω θυγατρικής της, ενός Ultramax bulk carrier, ναυπηγημένου το 2015, έναντι $25,5 εκατ. ανακοίνωσε η Castor Maritime. Σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ