Τη συμφωνία ΤΧΣ και Thrivest για τους όρους συγχώνευσης με την Παγκρήτια και την κεφαλαιακή ενίσχυση ανακοίνωσε η Αttica Bank, επιβεβαιώνοντας ότι δόθηκε παράταση από την ΤτΕ για την ολοκλήρωση των σχετικών εσωτερικών διαδικασιών. Ειδικότερα όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Attica Bank:
«Αναφερόμενοι στην από 27.06.2024 επιστολή της ΤτΕ, ζητήθηκε από την Attica Bank ενημέρωση για τον τρόπο διασφάλισης της συμμόρφωσης της νέας τραπεζικής οντότητας που θα προκύψει μετά τη σκοπούμενη συγχώνευση Attica Bank – Παγκρήτιας Τράπεζας με τους ελάχιστους εν ισχύι υποχρεωτικούς εποπτικούς δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας λαμβάνοντας υπόψη τις αναμενόμενες ζημίες σε περίπτωση υπαγωγής των χαρτοφυλακίων στο πρόγραμμα “ΗΡΑΚΛΗΣ ΙΙΙ”, καθώς και η άμεση προσκόμιση σχεδίου συμφωνίας των βασικών μετόχων των πιστωτικών ιδρυμάτων επί της αρχής και επί του τρόπου εξεύρεσης των απαραίτητων κεφαλαίων.
»Βάσει έγγραφης ενημέρωσης που έλαβε η Τράπεζα από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (το «ΤΧΣ»), και από τη Thrivest Holding Ltd, οι δύο μέτοχοι επιβεβαίωσαν ότι επιτεύχθηκε επί της αρχής συμφωνία επί κοινώς αποδεκτού κειμένου που περιλαμβάνει τους βασικούς όρους της σκοπούμενης συγχώνευσης με την Παγκρήτια Τράπεζα και την κεφαλαιακή ενίσχυση του νέου τραπεζικού σχήματος. Για την τελική υπογραφή της συμφωνίας θα πρέπει να τηρηθούν οι εσωτερικές διαδικασίες των μετόχων βάσει και του νόμου του ΤΧΣ. Η Τράπεζα θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό όταν θα οριστικοποιηθεί η συμφωνία μεταξύ των μετόχων και της γνωστοποιηθούν οι επιμέρους όροι αυτής, όπως και για οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη.
»Εν αναμονή των ανωτέρω, η Attica Bank αιτήθηκε και έλαβε από την Τράπεζα της Ελλάδος («ΤτΕ») παράταση απάντησης μέχρι την Παρασκευή 12 Ιουλίου».
Παράλληλα, η συγχώνευση των δύο τραπεζών θα φέρει σαφώς και συγχώνευση των χαρτοφυλακίων τους, γεγονός που ενδέχεται να επιδράσει θετικά στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση. Άλλωστε, η Παγκρήτια Τράπεζα το 2023 ξεκίνησε να οικοδομεί το ναυτιλιακό της χαρτοφυλάκιο, το οποίο και υποστηρίζει σε πρόσφατη ανακοίνωσει πως πλέον είναι σημαντικό.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επανεξελέγη πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας ο Διονύσης Θεοδωράτος μετά τις χθεσινές αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου με τριετή θητεία. Κατά…
Σχετικά με την αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχουν προκύψει από την έντονη σεισμική δραστηριότητα που παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα στις Κυκλάδες, το Υπουργείο…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο ανασκοπικό τεύχος που…
Οι CEO του τραπεζικού κλάδου εμφανίζονται αισιόδοξοι για τις προοπτικές ανάπτυξης των εταιρειών τους, ενώ ποντάρουν σε μεγάλες επενδύσεις στις αναδυόμενες τεχνολογίες, σύμφωνα με…
Καθώς οι εμπορικές σχέσεις των ΗΠΑ με παραδοσιακούς συμμάχους τους κλονίζονται, η Γερμανία στρέφει το βλέμμα της στη Μέση Ανατολή, κίνηση που φαίνεται να…
Το βλέμμα στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας έχει στραμμένο η Σεούλ, η οποία αναμένεται να δαπανήσει περίπου $151,6 εκατ. για την υποστήριξη projects…
Σκόπελοι έχουν αναδυθεί για τη συμφωνία μεταξύ των κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας Nissan και Honda, μέσω της οποίας θα δημιουργούταν η τρίτη ισχυρότερη εταιρεία του…
Η τεχνολογία καύσης αμμωνίας στη ναυτιλία κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την εμπορική της υιοθέτηση, καθώς ο δίχρονος κινητήρας ME-LGIA (Liquid Gas Injection Ammonia)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ