Loading: News Submenu
Header Scripts Init

«Ανεξίτηλο» το σημάδι των Χούθι στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο

«Ανεξίτηλο» το σημάδι των Χούθι στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Καθώς οι αναταραχές στην Ερυθρά Θάλασσα συνεχίζονται, όλο και περισσότερα πλοία επιλέγουν να εκτρέψουν την πορεία τους, πραγματοποιώντας τον περίπλου της Αφρικής. Ως είθισται, η ασφάλεια του πληρώματος, του πλοίου και των φορτίων προτάσσεται ως κύριο μέλημα κάθε εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, αυτό έχει σημαντικό αντίκτυπο στο κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευμάτων.

Συγκεκριμένα, πρόσφατο δημοσίευμα του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων επιβεβαιώνει ότι τα δεδομένα για τη ναυσιπλοΐα σε Ερυθρά Θάλασσα και Διώρυγα του Σουέζ παραμένουν ίδια. Σχεδόν κανένα containership δεν επιλέγει τον κοντινότερο δρόμο της Διώρυγας του Σουέζ, ελέω των επιθέσεων των Χούθι.

Συνεπώς, τα πλοία αναγκάζονται πλέον να ταξιδεύουν γύρω από την Αφρική, γεγονός που αποτυπώνεται στις αυξήσεις των διελεύσεων από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας κατά 125%. Βέβαια η εξέλιξη αυτή έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν και οι ημέρες ταξιδιού κατά 10-14 ημέρες.

Ως εκ τούτου, σύμφωνα με την Drewry, ο δείκτης WCI ανήλθε σε $5.868/FEU, σημειώνοντας ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 120% τους τελευταίους έξι μήνες.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Βραβεία Ευκράντη: Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής Ναυτιλίας