Loading: News Submenu
Header Scripts Init
Εισαγωγικό κείμενο

Νοτιοκορεατική υπόθεση η ναυπήγηση των VLACs

Νοτιοκορεατική υπόθεση η ναυπήγηση των VLACs

Εισαγωγικό κείμενο
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Με την αμμωνία να αναμένεται να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην απανθρακοποίηση της παγκόσμιας οικονομίας, δίχως σταματημό βαίνουν οι παραγγελίες για VLACs (Very Large Ammonia Carriers). Πέραν αυτού, όπως η συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων μεταφοράς αμμωνίας, και η τελευταία παραγγελία τοποθετήθηκε σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας, γεγονός που καταδεικνύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων στην κατασκευή τεχνολογικά προηγμένων πλοίων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου ειδήσεων Yonhap, η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. πρόσφατα εξασφάλισε παραγγελίες ύψους $237,7 εκατ., για δύο ακόμα very large ammonia carriers (VLACs).

Τα δύο πλοία θα ναυπηγηθούν από τη Hyundai Samho Heavy Industries, με την παράδοσή τους να αναμένεται μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2028. Μέχρι στιγμής φέτος η HD Korea Shipbuilding έχει λάβει παραγγελίες για την κατασκευή 118 πλοίων αξίας $12,6 δισ. και έχει καλύψει ήδη το 93% των ετήσιων στόχων της.

Υπενθυμίζεται πως οι Έλληνες πλοιοκτήτες πρωτοστατούν στις παραγγελίες VLACs, με τα πρώτα VLACs ελληνικής διαχείρισης να αναμένεται να παραδοθούν το 2026. Στις εταιρείες που έχουν προβεί σε παραγγελίες συγκαταλέγονται οι Evalend, Capital, Naftomar, Dorian LPG και Alpha Gas.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024