
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των βόρειων Σποράδων (Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο) ξεκίνησε την Παρασκευή 5 Ιουλίου, με το πρώτο θερινό δρομολόγιο από το επιβατηγό οχηματαγωγό Naxosjet, που αναχώρησε στις 9.15 το πρωί από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πληρότητα άνω του 95% και 645 επιβάτες.
Από τη Δευτέρα 8/7 και μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Βόρειων Σποράδων θα εκτελεί το χωρητικότητας 880 ατόμων και 140 Ι.Χ. επιβατηγό-οχηματαγωγό SpeedRunner 2, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας SeaJet, Χάρης Καραχαρίσης.
Τα δρομολόγια στην ακτοπλοϊκή γραμμή θα πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Πέμπτης και Κυριακής. Το πλοίο θα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στις 7 το πρωί και Τρίτη, Τετάρτη και Σάββατο στις 9.15 (κατ’ εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο είχε αναχώρηση στις 9.15). Το ταξίδι διαρκεί τρεισήμισι ώρες για τη Σκιάθο, τρεις ώρες και 45 λεπτά για τη Σκόπελο και τέσσερις ώρες και δέκα λεπτά για την Αλόννησο. Τα δρομολόγια της επιστροφής θα ξεκινούν από το λιμάνι της Αλόννησου στις 17:00 κάθε Παρασκευή και Δευτέρα, στις 16:30 τις Κυριακές και στις 14:15 τις Τρίτες και τις Τετάρτες.
«Υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη των δρομολογίων και κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσουν στις αρχές Μαρτίου οι κρατήσεις και τα πλοία να αναχωρούν από τις αρχές Ιουνίου […] Έστω και έτσι, όσο περνούν οι μέρες η πληρότητα των δρομολογίων για τα τρία νησιά των Σποράδων θα αυξάνεται, φτάνοντας ως και το 100% στα μέσα του Αυγούστου, ενώ υπάρχουν και μέρες που δεν θα ξεπερνά το 70%», ανέφερε ο κ. Καραχαρίσης, σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι στα περσινά επίπεδα, καθώς και ότι κάθε Πέμπτη η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται ακτοπλοϊκά και με Λήμνο και Μυτιλήνη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ