
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των βόρειων Σποράδων (Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο) ξεκίνησε την Παρασκευή 5 Ιουλίου, με το πρώτο θερινό δρομολόγιο από το επιβατηγό οχηματαγωγό Naxosjet, που αναχώρησε στις 9.15 το πρωί από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πληρότητα άνω του 95% και 645 επιβάτες.
Από τη Δευτέρα 8/7 και μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Βόρειων Σποράδων θα εκτελεί το χωρητικότητας 880 ατόμων και 140 Ι.Χ. επιβατηγό-οχηματαγωγό SpeedRunner 2, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας SeaJet, Χάρης Καραχαρίσης.
Τα δρομολόγια στην ακτοπλοϊκή γραμμή θα πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Πέμπτης και Κυριακής. Το πλοίο θα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στις 7 το πρωί και Τρίτη, Τετάρτη και Σάββατο στις 9.15 (κατ’ εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο είχε αναχώρηση στις 9.15). Το ταξίδι διαρκεί τρεισήμισι ώρες για τη Σκιάθο, τρεις ώρες και 45 λεπτά για τη Σκόπελο και τέσσερις ώρες και δέκα λεπτά για την Αλόννησο. Τα δρομολόγια της επιστροφής θα ξεκινούν από το λιμάνι της Αλόννησου στις 17:00 κάθε Παρασκευή και Δευτέρα, στις 16:30 τις Κυριακές και στις 14:15 τις Τρίτες και τις Τετάρτες.
«Υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη των δρομολογίων και κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσουν στις αρχές Μαρτίου οι κρατήσεις και τα πλοία να αναχωρούν από τις αρχές Ιουνίου […] Έστω και έτσι, όσο περνούν οι μέρες η πληρότητα των δρομολογίων για τα τρία νησιά των Σποράδων θα αυξάνεται, φτάνοντας ως και το 100% στα μέσα του Αυγούστου, ενώ υπάρχουν και μέρες που δεν θα ξεπερνά το 70%», ανέφερε ο κ. Καραχαρίσης, σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι στα περσινά επίπεδα, καθώς και ότι κάθε Πέμπτη η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται ακτοπλοϊκά και με Λήμνο και Μυτιλήνη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το LNG εδραιώνει τη θέση του ως εναλλακτικό καύσιμο για τα πλοία του παγκόσμιου στόλου. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal, πλέον…
Από την πρώτη εμφάνισή τους, στα μέσα του 19ου αιώνα, μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1950, τα υπερωκεάνια πλοία θα διαδραμάτιζαν πρωταγωνιστικό…
O στόλος containerships κατανάλωσης μεθανόλης της Maersk συνεχίζει να αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Maersk, την Πέμπτη 27 Μαρτίου…
Θετικές παραμένουν οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής ικανότητας…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου Pure Car and Truck Carrier (PCTC) γνωστοποίησε πρόσφατα o Noatum Maritime, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου AD Ports Group. Σύμφωνα…
Σχεδόν δώδεκα δεξαμενόπλοια με ιρανικό αργό, τα οποία υπόκεινται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ, αναμένουν στα ανοικτά της Μαλαισίας, ενώ ορισμένα από αυτά βρίσκονται…
Η συνεργασία της MSC Cruises και του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique βαίνει δυναμικά. Την Πέμπτη 27 Μαρτίου, στη Saint-Nazaire της Γαλλίας, έλαβαν χώρα ταυτόχρονα…
Η Ρωσία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου ναυπηγείου, το οποίο θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική της Μόσχας για τις μεταφορές στην Αρκτική. Ειδικότερα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ