Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των βόρειων Σποράδων (Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο) ξεκίνησε την Παρασκευή 5 Ιουλίου, με το πρώτο θερινό δρομολόγιο από το επιβατηγό οχηματαγωγό Naxosjet, που αναχώρησε στις 9.15 το πρωί από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πληρότητα άνω του 95% και 645 επιβάτες.
Από τη Δευτέρα 8/7 και μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Βόρειων Σποράδων θα εκτελεί το χωρητικότητας 880 ατόμων και 140 Ι.Χ. επιβατηγό-οχηματαγωγό SpeedRunner 2, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας SeaJet, Χάρης Καραχαρίσης.
Τα δρομολόγια στην ακτοπλοϊκή γραμμή θα πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Πέμπτης και Κυριακής. Το πλοίο θα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στις 7 το πρωί και Τρίτη, Τετάρτη και Σάββατο στις 9.15 (κατ’ εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο είχε αναχώρηση στις 9.15). Το ταξίδι διαρκεί τρεισήμισι ώρες για τη Σκιάθο, τρεις ώρες και 45 λεπτά για τη Σκόπελο και τέσσερις ώρες και δέκα λεπτά για την Αλόννησο. Τα δρομολόγια της επιστροφής θα ξεκινούν από το λιμάνι της Αλόννησου στις 17:00 κάθε Παρασκευή και Δευτέρα, στις 16:30 τις Κυριακές και στις 14:15 τις Τρίτες και τις Τετάρτες.
«Υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη των δρομολογίων και κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσουν στις αρχές Μαρτίου οι κρατήσεις και τα πλοία να αναχωρούν από τις αρχές Ιουνίου […] Έστω και έτσι, όσο περνούν οι μέρες η πληρότητα των δρομολογίων για τα τρία νησιά των Σποράδων θα αυξάνεται, φτάνοντας ως και το 100% στα μέσα του Αυγούστου, ενώ υπάρχουν και μέρες που δεν θα ξεπερνά το 70%», ανέφερε ο κ. Καραχαρίσης, σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι στα περσινά επίπεδα, καθώς και ότι κάθε Πέμπτη η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται ακτοπλοϊκά και με Λήμνο και Μυτιλήνη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένος είναι ο αριθμός πλοίων που πωλούνται προς διάλυση το 2024, καθώς την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου πωλήθηκαν προς διάλυση 146 bulk carriers, tankers, containerships και…
Για τον σφοδρό ανταγωνισμό που αντιμετωπίζουν σήμερα τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία από τα αντίστοιχα ασιατικά αλλά και για το όραμα του Γιώργου Προκοπίου για τα…
Περισσότεροι από 50 stakeholders από όλο το φάσμα της ναυτιλιακής βιομηχανίας ‒παραγωγοί καυσίμων, πλοιοκτήτες και μεταφορείς, λιμένες και κατασκευαστές εξοπλισμού‒ υπέγραψαν την Τρίτη 12…
Ο δρόμος ανοίγει για την εξαγορά της ITA Airways από τη Lufthansa, καθώς οι διαπραγματεύσεις της δεύτερης με την ιταλική κυβέρνηση -αναφορικά με το…
Την έναρξη ενός μεγάλου έργου στον τομέα των θαλάσσιων επιχειρήσεων για την υποστήριξη της δημιουργίας και της συντήρησης υπεράκτιων αιολικών πάρκων ανακοίνωσε πρόσφατα η…
Στις ικανότητες των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων τόσο όσον αφορά εμπορικά πλοία όσο και πολεμικά φέρεται να εστιάζει (και) ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.…
Tην επέκταση του αποτυπώματός της στις αγορές της Αυστραλίας γνωστοποίησε η DP World μέσω νέας επένδυσης. Συγκεκριμένα, ο όμιλος, μέσω της DP World Australia,…
Μια σημαντική καινοτομία έρχεται από την Ιαπωνία με την υιοθέτηση της μεθανόλης και τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών ρύπων σε ένα πλοίο τύπου VLCC. Οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ