Loading: News Submenu
Header Scripts Init
Εισαγωγικό κείμενο

Οι κινήσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών στη second-hand αγορά

Οι κινήσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών στη second-hand αγορά

Εισαγωγικό κείμενο

Στα bulk carriers παραμένει η εστίαση των Ελλήνων πλοιοκτητών στη second-hand αγορά, καθώς την περασμένη εβδομάδα πέντε πλοία πέρασαν σε ελληνικά χέρια, εκ των οποίων τα τέσσερα ήταν μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, στον στόλο ελληνικής διαχείρισης εισέρχεται το Capesize «Courageous», ναυπηγημένο το 2016 στην Κίνα, το οποίο αποκτήθηκε έναντι περίπου $50,5 εκατ. Επιπλέον, το ναυπηγημένο το 2018 στην Ιαπωνία Post Panamax «Lowlands Horizon» περνά σε ελληνικά χέρια.

Πέραν αυτών, το Supramax «Aylac Vanguard» πλέον αποτελεί πλοίο ελληνικής διαχείρισης. Πρόκειται για πλοίο ναυπηγημένο το 2012 στην Ιαπωνία, το οποίο αποκτήθηκε έναντι $18,7 εκατ. Ακόμα, σε ελληνικά χέρια περνά το Handysize «DL Lilac», ναυπηγημένο στην Κίνα το 2012, με το κόστος απόκτησής του να ανέρχεται σε $12,5 δισ.

Τέλος, βάσει της Allied, στον στόλο που διαχειρίζονται Έλληνες πλοιοκτήτες εισέρχεται και το feeder containership «Vega Daytona», μεταφορικής ικανότητας 1.868 TEUs, το οποίο ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2023 και αποκτήθηκε έναντι $32,7 εκατ.

 

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024