Τα φιλόδοξα σχέδιά της για τη ναυπηγική της βιομηχανία επιβεβαίωσε η Νότια Κορέα.
Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας αποκάλυψε το «K-Shipbuilding Super Gap Vision 2040», το οποίο έχει ως στόχο να καταστήσει τη Νότια Κορέα την κορυφαία ναυπηγική τεχνολογική δύναμη στον κόσμο έως το 2040, μέσω μιας σειράς στρατηγικών τεχνολογικών εξελίξεων και επενδύσεων.
H στρατηγική περιλαμβάνει τη μετεξέλιξη της Νότιας Κορέας από μια «ναυπηγική υπερδύναμη» σε μια «δύναμη ναυπηγικής μηχανικής και εξοπλισμού», με έμφαση στην αυτοματοποίηση έναντι του εργατικού δυναμικού.
Ακόμη, το «K-Shipbuilding Super Gap Vision 2040» αναγνωρίζει 100 βασικές τεχνολογίες οι οποίες κρίνονται απαραίτητες προκειμένου να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα της ναυπηγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Τεχνολογίες πρόωσης εναλλακτικών καυσίμων και άλλες πράσινες τεχνολογίες πλοίων εντάσσονται στο επιδιωκόμενο χαρτοφυλάκιο.
Οι προσπάθειες θα κατευθυνθούν επίσης προς την εξασφάλιση θεμελιωδών τεχνολογιών και την εμπορευματοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης αμπαριών φορτίου για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου. Οι εξελίξεις αυτές αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικές πηγές εσόδων, κρίνοντας από την επιτυχία των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Ακόμη, επενδύσεις σε δέκα εμβληματικά έργα θα λάβουν χρηματοδότηση $1,5 δισ. μέσω της συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα τα επόμενα δέκα χρόνια. Τα έργα αυτά περιλαμβάνουν πλοία με καύσιμο αμμωνία, πλοία μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, συστήματα δέσμευσης άνθρακα σε πλοία, αυτόνομες πλατφόρμες πλοίων και αυτοματοποιημένες διαδικασίες κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ