Εισαγωγικό κείμενο
![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/02/202302151114262513.jpg)
Αγορά δύο ταχυτήτων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η αγορά των LNG carriers, καθώς οι πρόσφατες εξελίξεις φέρνουν τα πάνω κάτω στους ναύλους.
Έτσι λοιπόν τα πλοία, αναλόγως του πού βρίσκονται, απολαμβάνουν εξαιρετικά υψηλούς ή χαμηλότερους ναύλους στη spot αγορά. Η ζήτηση για πλοία στον Ατλαντικό Ωκεανό είναι μεγάλη, με την Affinity να καταγράφει ναύλους $100.000/ημέρα για πλοία 174.000 κ.μ. που πραγματοποιούν long-haul ταξίδια στην Ασία. Από την άλλη, οι ναύλοι για τα πλοία που πραγματοποιούν ταξίδια, για παράδειγμα, μεταξύ Αυστραλίας και Ιαπωνίας ανέρχονται σε $50.000/ημέρα, αριθμός που, σύμφωνα με τον CEO της Flex LNG, Oystein Kalleklev, είναι στα επίπεδα του break even.
Πρόκειται για μια σπάνια εικόνα μεγάλης διαφοράς στους ναύλους, την ίδια ώρα που είναι αρκετά ασυνήθιστο να καταγράφονται επίπεδα ναύλων της τάξης των $100.000/ημέρα στις αρχές Ιουλίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ