Συνέντευξη του Matt Roughan, Διευθύνοντος Συμβούλου της UES Marine.
Συνέντευξη του Matt Roughan, Διευθύνοντος Συμβούλου της UES Marine.
Συνέντευξη του Matt Roughan, Διευθύνοντος Συμβούλου της UES Marine.
-H UES Marine, συμμετείχε στην έκθεση των Ποσειδωνίων για πρώτη φορά. Ποιο ήταν το κίνητρο για τη συμμετοχή σας;
Τα Ποσειδώνια είναι μια παγκοσμίου κλάσης διοργάνωση και με αφετηρία την ελληνική αγορά, προσβλέπαμε στην εδραίωση της παρουσίας μας και την ενίσχυση των πωλήσεων και της παραγωγής μας στην περιοχή της Ευρώπης. Παράλληλα, ένας ακόμη σημαντικός σκοπός μας ήταν να «γνωρίσουμε» στην ευρύτερη ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα την γκάμα των καθισμάτων και λύσεων επίπλωσης που διαθέτουμε και οι οποία εστιάζει στην ποιότητα και την άνετη εμπειρία του επιβάτη σε κάθε επίπεδο, δημιουργώντας έτσι και ουσιαστικές σχέσεις με νέους και υφιστάμενους πελάτες, μέσω μιας σειράς ενεργειών και εκδηλώσεων που έτρεξαν αποκλειστικά στη διάρκεια της έκθεσης.
-Είστε μία παγκόσμια εταιρεία που εδρεύει στην Αυστραλία. Πως εξυπηρετείτε τους πελάτες σας στην ευρωπαϊκή, αλλά και την ελληνική αγορά; Είναι η τοποθεσία εμπόδιο;
Κάθε άλλο, με την Αυστραλία ως βάση, έχουμε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια μια αποτελεσματική γραμμή εξυπηρέτησης, παραγωγής και υποστήριξης για την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Ωστόσο στόχος μας είναι πάντα να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας και η λειτουργία της μονάδας μας στην Ιταλία έγινε ακριβώς για αυτό, ώστε να είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε γρήγορα τους πελάτες στην ευρύτερη περιοχή. Επιπλέον, η συνεργασία μας με το Marine Safety Centre, που λειτουργεί ως αντιπρόσωπός μας στην Ελλάδα διασφαλίζει ότι θα συνεχίσουμε τη στενή συνεργασία με τους πελάτες για να παρέχουμε κορυφαίες και καινοτόμες λύσεις.
-Διαβλέπετε προοπτικές ανάπτυξης στην ελληνική αγορά και πόσο ανταγωνιστική τη θεωρείτε με δεδομένη την ναυτιλιακή της δύναμη;
Η Ελλάδα είναι πράγματι μια ανταγωνιστική αγορά, δεδομένου του μεγέθους και των προτύπων των ελληνικών ακτοπλοικών και ναυτιλιακών εταιρειών. Βλέπουμε ότι υπάρχει μεγάλη δυναμική ανάπτυξης στην ελληνική αγορά και γι’ αυτό έχουμε δημιουργήσει την υποδομή για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξή της, καθώς προσφέρουμε μια διαφορετική προσέγγιση στις λύσεις καθισμάτων. Συνεργαζόμαστε στενά με τους πλοιοκτήτες για να δημιουργήσουμε το κάθισμα που ονειρεύονται, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ποιότητα, το σχεδιασμό, την εξυπηρέτηση, τόσο πριν, όσο και μετά την πώληση, προσφέροντας μια ξέγνοιαστη και καθόλα ολοκληρωμένη εμπειρία.
-Πιο πιστεύεται ότι είναι το ιδανικό προϊόν για τους πελάτες σας στην ελληνική αγορά και ποιες συνεργασίες έχετε στην Ελλάδα;
Σίγουρα αυτό που ανταποκρίνεται και υπερβαίνει τις ανάγκες των πελατών μας. Ό,τι και αν έχει στο μυαλό του ο κάθε πελάτης εμείς είμαστε σε θέση να το υλοποιήσουμε και αν το φέρουμε εις πέρας. Συνεργαζόμαστε ήδη με μεγάλους παίκτες της αγοράς, όπως η Ventouris και η Attica Group και παράλληλα βρισκόμαστε σε συζητήσεις και με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες.
-Είστε στρατηγικός συνεργάτης σε μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις παγκόσμια, όπως οι Water Emergency Transportation Authority (WETA), Staten Island Ferries και Brittany Ferries. Ποια η τάση που καταγράφεται όσων αφορά στις λύσεις καθισμάτων;
Βλέπουμε μια αυξανόμενη ανάγκη για ελαφριές και περιβαλλοντικά βιώσιμες λύσεις που ανταποκρίνονται στους οικονομικούς και περιβαλλοντικούς στόχους των πελατών μας και σαν εταιρεία βρίσκουμε τρόπους να ανταποκριθούμε, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα ή την άνεση και εξασφαλίζοντας πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Παρατηρούμε, επίσης μια ενίσχυση της λειτουργικότητας των καθισμάτων, όπως π.χ. δυνατότητα φόρτισης, φώτα ανάγνωσης, θήκες και δίσκοι, καθώς οι επιβάτες επιθυμούν να κάνουν περισσότερα στο κάθισμά τους.
Τέλος, διαπιστώνουμε μια γενικότερη έλλειψη συνεργατών, οι οποίοι να συνεργάζονται στενά με τις εταιρείες για την χαρτογράφηση του κλάδου, να προτείνουν τις σωστές λύσεις και να κάνουν προτάσεις για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική αξιοποίηση του χώρου, αλλά και να παρέχουν εξαιρετικές υπηρεσίες εγκατάστασης που καλύπτουν όλο το φάσμα εξυπηρέτησης.
-Ποια η διαδικασία εγκατάστασης των καθισμάτων σας και πως εξασφαλίζετε σαν εταιρεία το service, τόσο πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την εγκατάσταση των προϊόντων σας;
Πρόκειται για μια σύνθετη διαδικασία που περιλαμβάνει και συνδυάζει πολλά επιμέρους στάδια, όπως ο συντονισμός για το σχεδιασμό και τη διαμόρφωση του καθίσματος σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη και τη συχνή ενημέρωση για την πρόοδο του έργου, πριν την εγκατάσταση. Κατά την εγκατάσταση, δίνουμε σημασία στην σωστή τεχνική εφαρμογή και στην γρηγορότερη εκτέλεση της εργασίας, ώστε ο χρόνος παροπλισμού να είναι ο μικρότερος δυνατόν και φυσικά στην επίλυση όλων των ερωτημάτων και των ζητημάτων που μπορεί να έχουν προκύψει. Τέλος, μετά την εγκατάσταση είμαστε σε συνεχή επικοινωνία ώστε να λάβουμε feedback σχετικά με τα καθίσματα, την άνεση και τη λειτουργικότητά τους και να εξασφαλίσουμε τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης, αλλα και να προχωρήσουμε σε τυχόν διορθωτικές κινήσεις, όπου αυτό απαιτείται.
-Η όλη διαδικασία σχεδιασμού, επιλογής και χρήσης υλικών, χρωμάτων και μηχανισμών υλοποιείται εσωτερικά στην εταιρεία ή γίνεται μέσω συνεργατών;
Ακριβώς, μιλάμε για μια διαδικασία που αναλαμβάνουμε εξ’ολοκλήρου από την αρχή μέχρι το τέλος και υλοποιείται από την δική μας, εσωτερική ομάδα. Συνήθως, περιλαμβάνει την αξιολόγηση και την κατανόηση της ανάγκης που υπάρχει, τον αρχικό σχεδιασμό, με βάση την αισθητική, τη λειτουργικότητα και την τεχνική αρτιότητα, την οριστικοποίηση του τελικού σχεδιασμού με βάση του feedback που λάβαμε από τον πελάτη και τέλος την κατασκευή και τοποθέτηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
Σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος, ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,3% το 2024, να επιταχυνθεί στο…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ