Σε πλήρη εξέλιξη και εντός των χρονοδιαγραμμάτων βρίσκεται η αστική ανάπλαση στο Ελληνικό παρά τις όποιες προκλήσεις υπάρχουν στον κατασκευαστικό τομέα. Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Development, Οδυσσέας Αθανασίου, μιλώντας στην ετήσια Γενική Συνέλευση της εταιρείας, «όλα τα έργα προχωρούν όπως θα θέλαμε και είχαμε προγραμματίσει απέναντι σε μία δύσκολη κατασκευαστική αγορά. Στόχος τα Χριστούγεννα του 2026 να υπάρχουν άνθρωποι που θα κατοικούν στη νέα πόλη του Ελληνικού και εντός του 2027 να υπάρχει πολλή ζωή ειδικά σε όλη την παραθαλάσσια ζώνη».
Όσον αφορά τη ζήτηση για τις οικιστικές αναπλάσεις, ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Development έδωσε έμφαση στο γεγονός πως ό,τι έχει βγει στην αγορά γίνεται sold out. Οι αναπτύξεις στις τρεις ζώνες του παράκτιου μετώπου της πρώτης φάσης έχουν εξαντληθεί όλες, ενώ αναφορικά με τη νέα οικιστική γειτονιά «Little Athens» έχουν ξεκινήσει να βγαίνουν σταδιακά διαμερίσματα από τα τέλη του 2023, με τις προπωλήσεις να έχουν φτάσει στο 65% και να «τρέχουν» με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό.
O Riviera Tower, ο υψηλότερος πράσινος παραθαλάσσιος ουρανοξύστης στην ΝΑ Μεσόγειο έχει φτάσει, ήδη, στον έκτο όροφο από τη μία πλευρά και στον τέταρτο όροφο από την άλλη και είναι ορατός από τη Λ. Ποσειδώνος, ενώ διακρίνονται πλέον και έξι από τα χαμηλά κτίρια του παράκτιου μετώπου και μέχρι το φθινόπωρο θα φαίνονται 15. Από τις προπωλήσεις στις τρεις οικιστικές γειτονιές του παράκτιου μετώπου προέρχονται και οι εισπράξεις που έχουν φτάσει τα 700 εκατ. ευρώ, όπως είπε ο κ. Αθανασίου, σημειώνοντας πως η υγεία της εταιρείας φαίνεται και από το γεγονός ότι 2,5 χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών, το έργο έχει διαθέσιμα στα ταμεία 600 εκατ. ευρώ, ενώ δεν έχει λάβει δανεισμό παρά το ότι έχει πιστωτικές γραμμές με τις τράπεζες και προχωρά με ό,τι ρευστοποιήσεις ακινήτων γίνονται.
H LAMDA Development, όπως επισημάνθηκε στη Γενική Συνέλευση, σημείωσε ενοποιημένα κέρδη EBITDA 40,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024 (πενταπλάσια αύξηση έναντι του 2023), λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων των εμπορικών κέντρων, των μαρινών και του έργου στο Ελληνικό.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης άφησαν ελεύθερα έπειτα από πάνω από ένα χρόνο τα μέλη του πληρώματος του πλοίου «Galaxy Leader», που είχαν συλλάβει…
Η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της παραμένει ψηλά στην ατζέντα της Λιβύης, η οποία βρίσκεται σε αναζήτηση επενδύσεων. Ειδικότερα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων…
Σε συζητήσεις για την έκδοση ομολόγου αξίας τουλάχιστον $100 εκατ. στη σκανδιναβική αγορά βρίσκεται η Contships Management, η μεγαλύτερη παγκοσμίως ιδιοκτήτρια εταιρεία feeder containerships…
Σε «τέστ αντοχής» (stress tests) και επιτόπιους ελέγχους από κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) θα υποβληθούν το 2025 οι τράπεζες. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα…
Με δυναμικό ρυθμό βαίνουν οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών για τη ναυπήγηση καινοτόμων ποντοπόρων πλοίων και το 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Περίπου 1,4 δισεκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2024, αριθμός που φτάνει σε προ-πανδημίας επίπεδα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του ανάπτυξης, ο ενεργειακός κολοσσός ADNOC προέβη πρόσφατα σε νέες διαρθρωτικές κινήσεις, που αφορούν τις ναυτιλιακές δραστηριότητες του ομίλου. Σύμφωνα…
Η τεχνολογία EnergoFlow της Wärtsilä και οι Προπέλες Σταθερού Βήματος (Fixed Pitch Propellers ‒ FPP) παρέχουν λύσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ