Σε πλήρη εξέλιξη και εντός των χρονοδιαγραμμάτων βρίσκεται η αστική ανάπλαση στο Ελληνικό παρά τις όποιες προκλήσεις υπάρχουν στον κατασκευαστικό τομέα. Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Development, Οδυσσέας Αθανασίου, μιλώντας στην ετήσια Γενική Συνέλευση της εταιρείας, «όλα τα έργα προχωρούν όπως θα θέλαμε και είχαμε προγραμματίσει απέναντι σε μία δύσκολη κατασκευαστική αγορά. Στόχος τα Χριστούγεννα του 2026 να υπάρχουν άνθρωποι που θα κατοικούν στη νέα πόλη του Ελληνικού και εντός του 2027 να υπάρχει πολλή ζωή ειδικά σε όλη την παραθαλάσσια ζώνη».
Όσον αφορά τη ζήτηση για τις οικιστικές αναπλάσεις, ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Development έδωσε έμφαση στο γεγονός πως ό,τι έχει βγει στην αγορά γίνεται sold out. Οι αναπτύξεις στις τρεις ζώνες του παράκτιου μετώπου της πρώτης φάσης έχουν εξαντληθεί όλες, ενώ αναφορικά με τη νέα οικιστική γειτονιά «Little Athens» έχουν ξεκινήσει να βγαίνουν σταδιακά διαμερίσματα από τα τέλη του 2023, με τις προπωλήσεις να έχουν φτάσει στο 65% και να «τρέχουν» με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό.
O Riviera Tower, ο υψηλότερος πράσινος παραθαλάσσιος ουρανοξύστης στην ΝΑ Μεσόγειο έχει φτάσει, ήδη, στον έκτο όροφο από τη μία πλευρά και στον τέταρτο όροφο από την άλλη και είναι ορατός από τη Λ. Ποσειδώνος, ενώ διακρίνονται πλέον και έξι από τα χαμηλά κτίρια του παράκτιου μετώπου και μέχρι το φθινόπωρο θα φαίνονται 15. Από τις προπωλήσεις στις τρεις οικιστικές γειτονιές του παράκτιου μετώπου προέρχονται και οι εισπράξεις που έχουν φτάσει τα 700 εκατ. ευρώ, όπως είπε ο κ. Αθανασίου, σημειώνοντας πως η υγεία της εταιρείας φαίνεται και από το γεγονός ότι 2,5 χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών, το έργο έχει διαθέσιμα στα ταμεία 600 εκατ. ευρώ, ενώ δεν έχει λάβει δανεισμό παρά το ότι έχει πιστωτικές γραμμές με τις τράπεζες και προχωρά με ό,τι ρευστοποιήσεις ακινήτων γίνονται.
H LAMDA Development, όπως επισημάνθηκε στη Γενική Συνέλευση, σημείωσε ενοποιημένα κέρδη EBITDA 40,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024 (πενταπλάσια αύξηση έναντι του 2023), λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων των εμπορικών κέντρων, των μαρινών και του έργου στο Ελληνικό.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νέα εξαετή σύμβαση-πλαίσιο με τη Naval Group, η οποία αφορά το Follow On Support των Φρεγατών FDI Belharra, υπέγραψαν τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας στις 5…
Μετά από ένα πολύμηνο ράλι πτώσεων, η ναυλαγορά των containerships καταγράφει σημάδια ανάπτυξης, λόγω μεταξύ άλλων αυξημένης ζήτησης ενόψει Χριστουγέννων. Ειδικότερα, o σχετικός δείκτης…
Καθώς οι βροχοπτώσεις στη Βραζιλία βαίνουν ολοένα μειούμενες, αναγκάζοντας τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια να υπολειτουργούν, οι εισαγωγές άνθρακα της χώρας της Λατινικής Αμερικής φαίνεται να…
Τελετές ονοματοδοσίας για τέσσερα LNG carriers συμβατικού μεγέθους, που ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries και Hanwha Ocean, πραγματοποίησε η QatarEnergy. Tα τέσσερα νεότευκτα…
Ανάσα στις οικονομίες των χωρών του ΟΟΣΑ έφερε η πτώση των τιμών ενέργειας τον Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων, ο…
Η εξέλιξη των κινητήρων που λειτουργούν με πάνω από ένα είδος καυσίμου στη ναυτιλία φαίνεται να ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη ζήτηση για καύσιμα χαμηλών…
Ισχυρή παραμένει η κόντρα μεταξύ Ελλήνων και Κινέζων πλοιοκτητών στις παραγγελίες και στις αγοραπωλησίες πλοίων. Όπως καταδεικνύουν δεδομένα πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, οι…
Σε άνθιση φέρεται να βρίσκεται η παγκόσμια αγορά μικροκυκλωμάτων, με τον Σεπτέμβριο να αποτελεί μήνα-ορόσημο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού Anadolu, τον Σεπτέμβριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ