Εισαγωγικό κείμενο
![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/05/202405311432396632.jpg)
Στα bulk carriers μεγαλύτερου μεγέθους εστιάστηκαν κατά κύριο λόγο οι πρόσφατες αγοραπωλησίες των Ελλήνων πλοιοκτητών.
Ειδικότερα, βάσει της Xclusiv, σε ελληνικά χέρια περνούν τα Newcastlemaxes «Mineral Charlie» και «Mineral Maureen», ναυπηγημένα το 2012 στις Φιλιππίνες, από θυγατρική της HD Hyundai, έναντι $81,6 εκατ.
Επιπλέον, δύο Capesizes εισέρχονται στον ελληνόκτητο στόλο. Το πρώτο («Courageous»), χωρητικότητας 181.008 dwt, ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2016 και αποκτήθηκε έναντι $50,5 εκατ. Το δεύτερο («Stella Hope»), χωρητικότητας 180.007 dwt, έχει ναυπηγηθεί στην Κίνα το 2016 και αποκτήθηκε έναντι $49,5 εκατ.
Επιπλέον, το VLCC «C.Prosperity», χωρητικότητας 313.525 dwt, περνά σε ελληνικά χέρια. Το εν λόγω πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2009 στη Νότια Κορέα και αποκτήθηκε έναντι $53,5 εκατ., τιμή χαμηλότερη του μέσου όρου VLCCs της ηλικίας του, ο οποίος, βάσει της Xclusiv, ανέρχεται σε $58 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ