Loading: News Submenu
Loading: NX Submenu
Loading: Shop Submenu
Header Scripts Init
Εισαγωγικό κείμενο

Παραγγελία-μαμούθ σε νοτιοκορεατικό ναυπηγείο

Παραγγελία-μαμούθ σε νοτιοκορεατικό ναυπηγείο

Εισαγωγικό κείμενο

Η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) φέρεται ότι είναι κοντά στη σύναψη μιας μεγάλης σύμβασης ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας $3,5 δισ. Εάν ολοκληρωθεί το deal, η HD KSOE θα έχει επιτύχει τον ετήσιο στόχο παραγγελιών της σε μόλις έξι μήνες, σηματοδοτώντας την τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία πετυχαίνει νωρίς τον στόχο παραγγελιών της.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την Business Korea, που επικαλείται πηγές του κλάδου, η HD KSOE υπέγραψε πρόσφατα επιστολή προθέσεων (letter of intent ‒ LOI) με τη γαλλική CMA CGM για την κατασκευή 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η συνολική αξία του συμβολαίου φέρεται να ανέρχεται σε τουλάχιστον $3,5 δισ.

Η HD KSOE, όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, έχει λάβει τις τελευταίες 10 ημέρες παραγγελίες για συνολικά 112 πλοία διαφόρων κατηγοριών και τύπων (συμπεριλαμβανομένης μιας υπεράκτιας μονάδας) αξίας $12,1 δισ. Κάτι που ισοδυναμεί με το 89,7% του ετήσιου στόχου παραγγελιών της εταιρείας, ύψους $13,5 δισ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμφωνία αυτή κεντρίζει τα βλέμματα, καθώς ίσως σηματοδοτεί την αναζωπύρωση του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα containerships μετά και την ανάκαμψη της ναυλαγοράς λόγω της κατάστασης στην Ερυθρά Θάλασσα. Σημειώνεται ότι οι παραγγελίες containerships έχουν μειωθεί από το 2023, αφού προηγήθηκε μια σειρά παραγγελιών το 2021 και το 2022, μετά το ξέσπασμα του Covid-19.

Η HD KSOE αναμένει επιπλέον παραγγελίες νεότευκτων και από άλλες ναυτιλιακές εταιρείες, όπως η γερμανική Hapag-Lloyd, η ισραηλινή ZIM, η ελβετική MSC και η δανική Maersk.

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Ιωάννης Κ. Λύρας: Η Στρατηγική Σημασία της Ελληνικής Ναυτιλίας
(Delphi Economic Forum)