
Έτοιμη να επενδύσει σε νέα αεροσκάφη για την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της είναι η SKY express, καθώς βρίσκεται σε συζητήσεις με την Airbus.
Την Πέμπτη 27 Ιουνίου η αεροπορική εταιρεία παραλαμβάνει ακόμη ένα νέο αεροσκάφος Airbus A320 neo και τον Ιούλιο αναμένεται να εντάξει στον στόλο της ένα νέο ATR 72-600.
Ο τελευταίος κύκλος επενδύσεων της εταιρείας, που περιλαμβάνει την απόκτηση έξι υπερσύγχρονων αεροσκαφών, δύο Airbus A320 neo και 4 ATR 72-600, ολοκληρώνεται το 2025 με την παραλαβή ακόμη ενός Airbus 320 neo που θα ανεβάσει τον αριθμό των αεροσκαφών της SKY express στα 30.
Ωστόσο, όπως ανέφερε την Τετάρτη 26 Ιουνίου, στο περιθώριο εκδήλωσης, στους εκπροσώπους του Τύπου ο ιδρυτής και πρόεδρος του Ομίλου IOGR, Ιωάννης Γρύλος, η εταιρεία ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με την Airbus για την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της, ενώ δεν αποκλείει και την είσοδό της στο Χρηματιστήριο, «όποτε όμως κριθεί πως είναι η κατάλληλη στιγμή».
Ο chief commercial officer της SKY express, Γεράσιμος Σκαλτσάς, τόνισε ότι το 2023 ήταν μία άκρως επιτυχημένη και κερδοφόρα χρονιά για την εταιρεία, η οποία εξυπηρέτησε 4,4 εκατ. επιβάτες, ενώ για το 2024 αναμένεται να ξεπεράσει κατά 10% τα επίπεδα της περυσινής χρονιάς. Το 2024 προσφέρει 6,4 εκατ. θέσεις στην ελληνική αγορά, εκ των οποίων ποσοστό 80% αφορά την Αθήνα, προσθέτοντας 5,2 εκατ. θέσεις στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας να επενδύσει σε ATR, όπως σημείωσε ο κ. Σκαλτσάς, «προσφέρει ευελιξία, καθώς αυτά ενδείκνυνται για τους προορισμούς του εσωτερικού δικτύου, που απαιτείται σε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας, ενισχύει το εγχώριο τουριστικό προϊόν, προσθέτοντας για το καλοκαίρι του 2024 συνολικά 100 χιλιάδες επιπλέον θέσεις σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, όπως οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, εξυπηρετώντας συνολικά 33 προορισμούς εσωτερικού και 37 εξωτερικού σε 15 χώρες».
Από την πλευρά της, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), Ιωάννα Παπαδοπούλου, έκανε λόγο «για έναν πολύτιμο συνεργάτη» σημειώνοντας πως η SKY express είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία κατέχοντας ποσοστό 13%, αυξημένο μάλιστα από πέρυσι.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ